هشدار پاردو به کابای و آرسنال

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - کابای بعد از اینکه متوجه شد آرسنال علاقه مند به جذب اوست، در سه بازی نخست نیوکاسل دست به اعتصاب زد اما، گزارشات حاکی از آن است که پیشنهاد 10میلیون پوندی توپچی ها برای این بازیکن رد شده.

به گزارش تاک اسپورتس، کابای در پیروزی شنبه مقابل فولهام به تیم بازگشت و نقش موثری را ایفا کرد.

به نظر می رسد نیوکاسل 20 میلیون پوند برای این هافبک فرانسوی می خواهد، بازیکنی که از سال 2011 که از لیل به این تیم آمده و نقش کلیدی را بر عهده داشته است.

پاردو سرمربی نیوکاسل گفت: "ما هنوز هم در مورد کابای با علامت سوال مواجه و تا آخرین لحظه نقل و انتقالات با این مشکل رو به رو هستیم. یک گزینه جایگزین مد نظر داریم اما، نمی دانیم اگر کابای در آخرین لحظات ما را ترک کند می توانیم بازیکن جدید را جذب کنیم یا خیر."

"این چیزی است که ما به مدیر برنامه های او هشدار دادیم، اگر این انتقال دیر اتفاق بیفتد نمی گذاریم او تیم را ترک کند و فکر می کنم این منصفانه باشد."

او ادامه داد: "امروز من به او گقتم که در مقابل این هواداران مسئولیت داری و باید مثل همیشه بازی کنی و فکر می کنم او همین کار را کرد. او از زمانی که به بازی آمد فوق العاده بود. معتقدم عکس العمل هواداران هم درست بود، بعضی ها از وی مطمئن نبودند و سایرین هم خوشحال از اینکه او را در زمین می دیدند برای اینکه یوهان بازیکن فوق العاده ای است."

"اما این قضیه او را تحت تاثیر قرار نداد و او به زمین آمد و کار خود را انجام داد. او تکل زد و تعهد خود را به اثبات رساند و از زمانی که به زمین آمد ما موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:22 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 667
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1013
بازدید ماه : 1005
بازدید کل : 31376
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1