دراکسلر: اگر شالکه خواهان فروش من باشد، می روم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- ژولیان دراکسلر آماده است تا در صورتی که باشگاه قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات پیشنهادی مناسب دریافت کرد، شالکه را ترک کند.

Goal بر این باور است که این بازیکن با استعداد و 19 ساله یکی از اهداف آرسنال است، و این تیم قصد دارد قبل از دوشنبه شب، پیشنهادی برای جذب او ارائه کنند.

و دراکسلر هم پذیرفته است که باشگاه بوندسلیگایی می تواند در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 40 میلیون یورو او را به فروش برساند.

"حدس و گمانه زنی مردم برای من مهم نیست، من می گذارم آنها تفریحشان را بکنند.اگر هیچ اتفاق فوق العاده ای رخ ندهد، من دوشنبه اینجا خواهم بود.

اما شالکه می تواند تغییر موضع دهد و بگوید 'خوب، 40 یا 30 میلیون یورو هم بد نیست!' و در این صورت دیگر کاری از من بر نمی آید.

اگر باشگاه کاملاً قصد فروش من را داشته باشد، من نخواهم گفت 'نه، می خواهم بمانم."

دراکسلر در بازی روز شنبه شالکه مقابل لورکوزن که با پیروزی 2 - 0 این تیم همراه بود، 90 دقیقه کامل بازی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 713
بازدید ماه : 705
بازدید کل : 31076
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1