کازورلا: تاتنهام بدون بیل هم قوی است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هافبک تیم آرسنال، سانتی کازورلا معتقد است که علی‌رغم نبود گرث‌بیل در تاتنهام، این تیم توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد.

این ستاره ولزی فصل گذشته 26 گل برای تاتنهام به ثمر رساند و در آخرین روزها شانس حضور در جمع چهار تیم برتر جدول برای صعود به لیگ قهرمانان را از دست داد، اما او اکنون با انتقالی رکوردآمیز با 100 میلیون یورو به تیم رئال پیوسته است.

تاتنهام پس از فروش او، سولدادو، لاملا، پائولینیو را به خدمت گرفته ‌اند، به همین خاطر کازورلا معتقد است خروج بیل در قدرت تیم تاتنهام تأثیر چندانی نداشته است. 

کازورلا به وبسایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:

"درست است که در نبود گرث‌بیل تاتنهام دچار تغییر می‌شود، اما آن‌ها هنوز هم قدرتمند هستند، آن‌ها رقیب قدرتمندی هستند و ما باید برای اهداف بزرگ خودمان بجنگیم. تاتنهام همیشه در تلاش بوده تا خود را به لیگ قهرمانان اروپا برساند، هرسال پیشرفت قابل توجهی داشته و این فصل هم ترکیب خود را با به خدمت گرفتن سولدادو، پائولینیو و کاپوئه به خوبی تقویت کرده اند و تیم بسیار قدرتمندی هستند."

کازورلا ادامه داد:

"روبرتو بازیکن بسیار خوبی است، تاتنهام در خرید او دست به کار بزرگی زده است، او با گل‌هایش همیشه خود را اثبات کرده است. قطعاً گرث بیل بازیکن مهمی برای تاتنهام بوده است، اما آن‌ها بازیکنان زیادی برای پست هافبک راست تیم خود در اختیار دارند. همانطور که قبلاً گفتم، ما توانایی شکست هرتیمی را داریم، ما بازیکنان باهوشی در اختیار داریم که از انگیزه کافی برخوردار هستند."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 697
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1043
بازدید ماه : 1035
بازدید کل : 31406
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1