کاکا امروز روسونری می شود؟

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- پس از اعلام بازیکن برزیلی مبنی بر ترک باشگاه مادریدی، گمانه زنی ها برای بازگشت وی به میلان بالاگرفت.

ماسیمیلیانو آلگری بسیار امیدوار است تا ستاره برزیلی پیراهن روسونری را برتن کند. اسکای استپورت در گزارشی فاش کرد احتمال بازگشت کاکا به سن سیرو بیش از پیش قوت گرفته است. وی موفق شد با میلان سری آ را فتح کند و بر قله لیگ قهرمانان اروپا تکیه بزند.

آلگری در صحبت با خبرنگاران گفت: ”اگر او به میلان بیاید تیم قدرتمندتر خواهد شد چرا که کاکا بازیکنی با کیفیت جهانی است. ما به او نیاز خواهیم داشت واو بر سطح تکنیک و وجهه تیم خواهد افزود حتی با وجود این که در دو فصل اخیر بازی های زیادی انجام نداده باشد.“

اسکای اسپورت همچنین اعلام کرد مبلغ کاکا می تواند چالش بزرگ میلان باشد چرا که باشگاه مادریدی امیدوار است بتواند بیشترین پول ممکن را از انتقال گران قیمت ترین بازیکن سابق دنیای فوتبال به جیب بزند. کاکا در سال 2009 با مبلغ 68.5 میلیون یورو به رئال پیوست.

نشریه های ورزشی اسکای ایتالیا و گازتا دلو اسپورت نیز اعلام کردند آدریانو گالیانی امروز (یکشنبه) برای انجام مذاکرات نهایی در مورد کاکا ایتالیا را به مقصد اسپانیا ترک می کند. درصورت جدایی کاکا ازرئال این باشگاه در دوسال آینده 30 میلیون یورو صرفه جویی اقتصادی خواهد داشت.

تنها مشکل این انتقال دستمزد بالای کاکا برای میلان است. گزارش ها حاکی از آن بود که میلان نمی خواهد سالیانه بیشتر از 3 میلیون یورو به بازیکن برزیلی پرداخت کند. این در حالی است که مبلغ پیشنهادی کاکا چیزی نزدیک به 7 میلیون یورو است. ارنستو برونزتی که نقش واسطه را بین میلان و بوسکو لیته (پدر کاکا) ایفا می کند هم اکنون در مادرید حضور دارد و گالیانی می تواند با سفر به مادرید شخصا با او صحبت کند. گائتانو پائولیو (مدیربرنامه های ایتالیایی کاکا) در ایتالیا حضور دارد و مشغول مذاکره با میلان است.

باشگاه های انگلیسی آرسنال و منچستر یونایتد نیز خواهان جذب برنده توپ طلای سال 2007 هستند اما خود کاکا میلان را ترجیح می دهد. هدف کاکا متقاعد کردن لوئیز فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل برای استفاده از او در جام جهانی 2014 است.

گفتنی است پنجره نقل و انتقالات فردا بسته می شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 746
بازدید ماه : 738
بازدید کل : 31109
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1