گزارش تحلیلی و تصویری ؛ یوونتوس 4 - 1 لاتزیو

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- دیشب از چهارچوب هفته دوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد تیم سرسخت لاتزیو را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد و با ۶ امتیاز از دو بازی در کنار ناپولی در صدر جدول سری‌آ قرار گیرد.

دیشب از چهارچوب هفته دوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، یوونتوس موفق شد تیم سرسخت لاتزیو را با نتیجه ۴-۱ شکست دهد و با ۶ امتیاز از دو بازی در کنار ناپولی در صدر جدول سری‌آ قرار گیرد.

در این مسابقه ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس دو گل به ثمر رساند و توز و ووچنیچ زننده دو گل دیگر یوونتوس بودند. در پایان از سوی اسکای اسپرت پائول پوگبا بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

در ادامه گزارش تحلیلی مختصری نسبت به بازی دیشب خواهیم داشت.

۱- تمام پاس‌های رد و بدل شده یوونتوس :

شاگردان کنته در مجموع ۶۲۶ پاس در این مسابقه بین یکدیگر رد و بدل کردند که ۵۴۵ پاس از آن صحیح بوده است. در واقع ۸۷ درصد پاس‌های رد و بدل شده میان بازیکنان یوونتوس به مقصد رسیده است و این آمار بسیار فوق العاده ایست.

همانطور که در تصویر پیداست، مکان‌هایی که بیشتر در آن پاس‌های به صورت صحیح فرستاده شده مربوط به یک‌سوم میانی زمین است. پاس‌های سبز رنگ پاس صحیح، پاس‌های قرمز که معمولاً برای حمله روی دروازه لاتزیو صورت گرفته پاس‌هایی هستند که به مقصد نرسیده‌اند.پاس‌های زرد رنگ نیز پاس‌های کلیدی هستند که سه گل نخست یوونتوس روی این پاس‌ها به ثمر رسید.

۲- بهترین بازیکن بازی

بدون شک آرتورو ویدال با زدن دو گل و جایگیری مناسب در پشت مدافعین تیم لاتزیو توانست عمل‌کردی مثبت در این مسابقه حساس از خود بر جای بگذارد. او از ۱۰۰ امتیاز ممکن ۷۲ امتیاز کسب کرده است. او به دو گل را در ۴ موقعیت حساسی که به دست آورد به ثمر رساند. درصد موفقیت پاس‌های ویدال ۸۶ درصد بوده و او هفت تکل صحیح نیز از خود بر جای گذاشته است.

۳- امتیازات بازیکنان

مجموع میانگین امتیازات تیمی بازیکنان یوونتوس ۷٫۳۶ و بازیکنان لاتزیو ۶٫۴۴ است. در یوونتوس آرتورو ویدال با ۹٫۳ امتیاز بهترین عملکرد را داشته و پس از آن کارلوس توز با ۸٫۸ و لئو بونوچی با ۸ امتیاز قرار گرفته اند. عمل‌کرد کاندروا با ۷٫۳ امتیاز در تیم لاتزیو نیز باعث شد تا او بهترین عملکرد را در تیم خود بر جای گذاشته است.

۴- آمار مسابقه

همانطور که در تصاویر پیداست، یوونتوس ۵ شوت در چهارچوب داشته و لاتزیو ۱۱ شوت در چهارچوب، ۴ شوت یوونتوس خارج از چهارچوب و ۶ شوت لاتزیو خارج از چهارچوب بوده است.

۳ شوت لاتزیو مهار شده، اما لاتزیویی ها شوتی از بازیکنان یوونتوس مهار نکرده اند. هر یک از دو تیم ۴ کرنر به دست آورده‌اند، بازیکنان لاتزیو ۱۵ بار و یوونتوسی ها ۱۲ بار مرتکب خطا شده اند، ۸۷ درصد از پاس‌های بازیکنان یوونتوس موفق به مقصد رسیده و این آمار برای لاتزیو ۸۰ درصد است.  ۷۱ درصد از تکل‌های بازیکنان یوونتوس موفق بوده و این آمار برای لاتزیو ۶۴ درصد است.

درصد مالکیت کلی دو تیم، ۵۹ درصد و لاتزیو ۴۱ درصد بوده است.

۵- عمل‌کرد برترین بازیکنان 

 

از نظر امتیازات، آرتور ویدال، کارلوس توز، بونوچی، ووچنیچ از یوونتوس و سپس کانا از لاتزیو جزو ۵ بازیکن برتر هستند. آنتونیو کاندروا با ۵ شوت از نظر تعداد شوت‌ها بهترین آمار را داشته، سپس ویدال با ۴ هرنانس با ۴، ووچنیچ با ۳ و توز با ۲ گل ، پنچ بازیکن برتر را تشکیل می‌دهند.

کارلوس توز با ۴ دریبل موفق ترین بازیکن در بخش دریبل زنی بوده است. کاواندا، هرنانس، لوچیچ و کاندروا با ۲ دریبل در مکان های بعدی قرار می‌گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:1 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 665
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1011
بازدید ماه : 1003
بازدید کل : 31374
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1