کونته: این یوونتوس دیدنی بود؛ مارونه تیم را ترک خواهد کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - آنتونیو کونته پس از برتری ۴-۱ تیمش مقابل لاتزیو در هفته دوم سری‌آ معتقد است تیمش در ۲۵ دقیقه ابتدایی مسابقه یک بازی دیدنی از خود برجای گذاشته است.

یووه ابتدا با دو گل ویدال در ۲۵ دقیقه ابتدایی از حریف پیش افتاد و در نیمه دوم هم ووچنیچ و توز دو گل دیگر یوونتوس را به ثمر رساندند.

کونته به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: ”یک پیروزی دیگر مقابل لاتزیو و این بار هم با ۴ گل مقابل این تیم، این نشانی از رشد و پیشرفت تیم من بود، چه از نظر فردی و چه از نظر کار گروهی و جمعی. ما در تمرینات پیش فصل، بسیار سخت کار کردیم و در مسابقات پیش فصل خوب ظاهر نشدیم، اما اکنون هر سه بازی رسمی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته ایم. امروز ما مقابل تیم سرسختی قرار گرفتیم که همیشه ما را دچار دردسر کرده بود، اما این پیروزی به ما اعتماد به نفس ویژه‌ای داد، اگرچه نباید اجازه دهیم تمرکزمان دچار لغزش شود.”

کونته ادامه داد: ”ما بسیار قدرتمندانه بازی را شروع کردیم، ۲۵ دقیقه ابتدایی از نظر شدت و سازماندهی بازی بسیار ویژه و دیدنی بود. وقتی روی بدشانسی میروسلاو کلوزه دروازه ما را باز کرد، نا خودآگاه کمی عقب کشیدیم و احتیاط را در کار خود چاشنی کردیم. از مدافعین راضی نیستم چرا که لاتزیو بارها به سمت دروازه ما شوت زد که شاید اگر بوفون درون دروازه نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد، باید روی این مسئله کار کنیم. در ضدحملات حریف برای ما خطرساز می‌شد و باید برای بازی بعدی مقابل اینترمیلان این را نیز بهبود بخشیم.”

کنته در پایان در خصوص مارونه نیز تأیید کرد که او این تیم را ترک می‌کند، اما نامی از تیم آینده او نبرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 724
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1070
بازدید ماه : 1062
بازدید کل : 31433
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1