زلاتان ابراهيمويچ: گوارديولا مرد نيست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - سه سال پس از پايان همكاري ابراهيمويچ با گوارديولا در بارسلونا، وي در صحبت هايي به انتقاد از گوارديولا پرداخت.

در سال 2009 زلاتان ابراهيمويچ به ازاي مبلغي در حدود 70 ميليون يورو از اينترميلان به بارسلونا رفت و پس از تنها يك سال از اين تيم جدا شد و به ميلان پيوست. سه سال بعد از جدا شدن از جمع كاتالانها، ابراهيمويچ در مصاحبه اي با روزنامه Times به انتقاد از سرمربي سابقش، گوارديولا پرداخت.

وي گفت: "گوارديولا از من مي خواست كه شخصيتي كاملا نرمال و معمولي داشته باشم، اما من زلاتان هستم،‌ من دوست دارم كه با بقيه فرق كنم و گوارديولا با اين موضوع كنار نمي آمد."

زلاتان در ادامه افزود: "هر بار كه من در رستوران محل تمرين تيم حاضر مي شدم، گوارديولا آنجا را ترك مي كرد و هرگاه كه به طور اتفاقي به هم مي رسيديم، او به زمين نگاه مي كرد. گواديولا مرد نيست."

در مورد بازيكنان و شخصيت هاي مورد علاقه گوارديولا، ابراهيمويچ گفت: "وي بازيكناني را ترجيح مي داد كه زياد جلب توجه نكنند، مانند مسي و اينيستا، البته سوء تفاهم نشود، من اين دو بازيكن را دوست دارم ولي آنها خيلي معقول، سر به زير و آرام هستند. آنها هميشه كاري را انجام مي دادند كه از آنها خواسته شده بود و هيچ وقت از چيزي شكايتي نداشتند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:21 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 30839
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1