گونتر نتسر: ریبری می تواند توپ طلا را هم ببرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - گونتر نتسر اسطوره فوتبال آلمان و مونشن گلادباخ عنوان کرد که فرانک ریبری شانس انتخاب شدن برای بهترین بازیکن سال جهان را نیز دارد.

به نقل از بخش بین المللی سایت گل، فرانک ریبری روز پنج شنبه از سوی یوفا جلوتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا شناخته شد.

وینگر 30 ساله بایرن مونیخ نقشی اساسی در موفقیت های فصل قبل این تیم داشته است و نتسر ریبری را شایسته ترین فرد برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال یوفا دانست.

فوتبالیست سابق آلمان که اکنون 68 ساله است به بیلد گفت: "من بسیار خوشحال شدم که فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا انتخاب شد، ریبری این جایزه را به این خاطر کسب کرد که در سال گذشته کسی بهتر از او نبود و از رونالدو و مسی بهتر ظاهر شد. "

نتسر معتقد هست که ریبری امسال از شانس بالایی برای بردن جایزه بهترین بازیکن سال فیفا نیز برخوردار است، عنوانی که در چند سال گذشته به لیونل مسی رسیده است.

نتسر در ادامه صحبت هایش به بیلد گفت: "ریبری فصل خوب خود را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان رساند. من فکر می کنم این قهرمانی شانس ریبری را برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال جهان بیشتر کرد. اگر ریبری به عنوان بهترین بازیکن اروپا برگزیده نمی شد شاید یه نوع ناکامی برای او محسوب می شد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:26 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 195
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 541
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 30904
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1