اعداد و ارقام هفته چهارم بوندسليگا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداري - هفته چهارم بوندسليگا،‌ با اولين برد شالكه و هامبورگ، اولين باخت باير لوركوزن و ماينتس و اولين تساوي بايرن مونيخ همراه بود.

خبرگزاري”dpa” آلمان در گزارشي به بررسي ارقام و اعداد هفته چهارم بازي هاي بوندسليگا پرداخته است.

2. در هفته چهارم از بازي هاي اين فصل، تيم آگسبورگ موفق به كسب دومين پيروزي خود در مقابل نورنبرگ شد. در حالي كه در فصل پيش آگسبورگي ها تا هفته چهاردم و در دو فصل پيش تا هفته هجدهم، آنها مي بايست براي رسيدن به دومين پيروزي فصل خود صبر مي كردند.

4. اين هفته آينتراخت براون شوايگ براي چهارمين بار متوالي بازي را واگذار نمود. در بين صعود كنندگان به بوندسيگاي 1، تا كنون هانوفر در فصل 03/2002 و هانزاروشتوك در فصل 08/2007 شروعي چنين بد در بوندسليگا داشته اند.

18. مام ديوف براي هجدهمين بار در 23 بازي خانگي براي هانوفر گل زني كرد. در بازي هاي خارج از خانه وي تنها دو گل به ثمر رسانده است.

24. تيم آگسبورگ در بازي با نورنبرگ، 24 شوت به سمت دروازه حريف داشت،‌ كه اين تعداد شوت يك ركورد براي اين تيم در حضور دو ساله اين تيم در بوندسليگا محسوب مي شود.

26. پس از 26 سال براي اولين بار تيم مونشن گلادباخ موفق شد در سه بازي متوالي در خانه اش، سه گل و يا بيشتر به ثمر برساند.

40. هامبورگ در چهلمين بازي خانگي خود بعد از پيروزي 6 بر 2 مقابل كلن در تاريخ 19 مارس 2011، موفق شد حريفش را با اختلاف چهار گل پشت سر بگذارد.

100. رابين دوت سرمربي وردربرمن به عنوان مربي و پاتريك هرمان از مونشن گلادباخ به عنوان بازيكن توانستند براي صدمين بار در يك بازي از بوندسليگا شركت داشته باشند.

150. ديگوي برزيلي از ولفسبورگ نيز موفق شد براي صد و پنجاهمين بار در بوندسليگا به ميدان رود و  براي پنجاه و پنجمين بار براي تيمش گلزني نمايد.

7144. هاكان كالانوگلو با 7144 روز سن، چهارمين بازيكن جوان هامبورگ شد كه در يك بازي دو بار براي تيمش گلزني كرده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:29 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 264
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 610
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 30973
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1