بالوتلی امیدوار است با تیم سابقش روبرو شود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - مهاجم ایتالیایی آث میلان امیدوار است با لباس روسونری در لیگ قهرمانان اروپا با تیم سابقش، منچستر سیتی روبرو شود و با بازگشت به ورزشگاه اتحاد از تمام حمایت های هواداران سیتی تشکر کند.

ماریو بالوتلی پس از ۲ سال و نیم، در ژانویه ۲۰۱۳ به کشور خود بازگشت تا بازی خود را در میلان ادامه دهد.

این بازیکن پر حاشیه در طی سال های حضورش در منچستر به تیم دوم این شهر کمک کرد تا در FA کاپ و لیگ برتر انگلیس به قهرمانی برسد و پس از ۳۵ سال طعم قهرمانی را تجربه کند.

بالوتلی در مصاحبه با Sunday Mirror گفت: " این رویای من است که در اروپا مقابل منچستر سیتی بازی کنم."

" من روزهای بسیار خوبی را در منچستر سپری کردم و طعم قهرمانی را در آنجا چشیدم. در آنجا هنوز دوستان زیادی دارم و بسیار خوشحال می شوم اگر روزی به آنجا بازگردم و از دوستانم و هواداران منچستر سیتی تشکر کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:24 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 761
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1107
بازدید ماه : 1099
بازدید کل : 31470
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1