لیگ برتر: لیورپول 1 - 0 منچستریونایتد؛ شیاطین باختند، مینیوله باز هم گل نخورد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - دقایقی پیش بازی دو تیم لیورپول و منچستریونایتد از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلستان با برتری یک بر صفر لیورپول پایان یافت.

در روزی که دو تیم بازی نسبتا کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند؛ لیورپول توانست با تک گل دنیل استاریج منچستریونایتد را در آنفیلد شکست دهد.

لیورپول در همان ابتدای بازی خیلی سریع روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند. پس از ارسال کرنر دنیل اگر با یک ضربه سر توپ را به سمت دروازه یونایتد فرستاد و در نهایت دنیل استاریج با تاثیر روی توپ در میان غفلت مدافعان منچستریونایتد دروازه این تیم را باز کرد، تا تک گل بازی را به ثمر برساند.

پس از گل زود هنگام استاریج بازی متعادل دنبال شد و شاهد حمله ای جدی از سوی هیچ یک از تیم ها نبودیم. حملات منچستریونایتد بی اثر بود و مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. در نیمه اول لیورپول نیز تنها دو موقعیت نصفه و نیمه گل زنی داشت که هردوی آنها ضربات ایستگاهی بودند که یکی توسط دهیا مهار شد و دیگری توسط کوتینیو از دست رفت. از نکات قابل توجه نیمه اول مصدومیت فیل جونز بود که در نهایت جای خود را به آنتونیو والنسیا داد.

نیمه دوم منچستریونایتد حملات بیشتری را انجام داد و بازی را در اختیار گرفت. در این بین اشتباهات بچه گانه اشلی یانگ و دنی ولبک باعث شدند چندین موقعیت خوب گل زنی برای یونایتد از دست برود و این تیم در گل زنی ناکام بماند. از موقعیت های خطرناک منچستریونایتد می توان به ضربه دقائق پایانی رابین فن پرسی اشاره کرد.

دیوید مویس که برای اولین بار به عنوان سرمربی منچستریونایتد با لیورپول رو در رو می شد سعی داشت با تعویض های خود نتیجه بازی را تغییر دهد؛ وی ابتدا نانی را به جای اشلی یانگ به زمین آورد و سپس در 20 دقیقه پایانی از چیچاریتو به جای رایان گیگز استفاده کرد. در آخرین دقیقه بازی نیز لیورپول توسط رحیم استرلینگ صاحب یک موقعیت خوب گل زنی شد که توسط دهیا مهار شد.

در یک نگاه 

ورزشگاه آنفیلد لیورپول -44,411

شوت (در چهارچوب): لیورپول:11(5)؛ منچستریونایتد 10(4)

کرنرها:لیورپول 2 ؛ منچستریونایتد 7

گل ها: دنیل استاریج (4)

پاس گل: دنیل اگر

کارت زرد:یاگو آسپاس، لوکاس لیوا (لیورپول) و کلورلی، فن پرسی، یانگ، کریک (منچستریونایتد)

ترکیب منچستریونایتد: دهیا، فیل جونز(والنسیا 37)، فردیناند، ویدیچ، اورا، گیگز(چیچاریتو 73)، کلورلی، کریک، یانگ(نانی63)، فن پرسی، ولبک 

ترکیب لیورپول: مینیوله، اشکرتل،جانسون(ویزدم 78)، اگر،خوزه انریکه، جرارد، لوکاس، هندرسون، آسپاس(رحیم استرلینگ 60)، کوتینیو(لوییس آلبرتو 83)، استاریج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 395
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 30758
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1