بونوچی: این یوونتوس آنتونیو کونته است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– لئوناردو بونوچی پس از پیروزی پر گل برابر لاتزیو تاکید کرد که این همان تیمی است که آنتونیو کونته می خواهد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، بیانکونری در بازی شب گذشته برابر لاتزیو در حالی میهمان خود را با نتیجه 4-1 شکست داد که مدافع 26 ساله این تیم موفق به دادن دو پاس گل شد.

بونوچی درباره بازی شب گذشته گفت: "اینها همان کارهایی است که ما در تمرینات بین هفته انجام می دهیم. شب گذشته توپ به خوبی روی پای چپ من قرار گرفت و این در حالی بود که من دقیقا همین پاس را با پای راستم در بازی فصل گذشته که منجر به فتح اسکودتو شد، داده بودم.

"این همان یوونتوسی است که کونته می خواهد، به خصوص در 25 دقیقه ابتدایی بازی. اگرچه ما در صحنه گل میرو کلوزه کمی کند عمل کردیم، اما در نیمه دوم به لطف مهارت میرکو ووچینیچ توانستیم دوباره اختلاف را دو برابر کنیم و پس از آن تیر خلاص را با ضربه کارلوس توز وارد کردیم."

مدافع یووه درباره عصبانیت جی جی بوفون هم گفت: "او کاملا حق داشت که عصبانی باشد، چون ما خیلی راحت به لاتزیو فرصت زدن شوت های از راه دور می دادیم."

این پیروزی قهرمان فصل گذشته سری آ در حالی رقم خورد که آنها در فینال سوپر کاپ ایتالیا هم موفق شدند بودند بیانکوچلستی را با نتیجه 4-0 شکست دهند.

بونوچی در این باره می گوید: "ما دو نمایش فوق العاده داشتیم. در سوپر کاپ ما آنها در فاصله چند دقیقه ابتدایی نیمه دوم تنبیه کردیم و برعکس، در بازی شب گذشته در طول زمان بازی، از ابتدا تا انتها آنها را تحت فشار قرار دادیم. ما با همان شور و هیجانی بازی کردیم که طی دو فصل گذشته آن را به دست آورده ایم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:33 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 682
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1028
بازدید ماه : 1020
بازدید کل : 31391
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1