فرانکفورت1-2دورتموند؛ صعود زنبورها به صدر جدول

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری-دو تیم آینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند در ورزشگاه کامرزبانک آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی طلایی پوشان همراه بود.

ترکیب دو تیم

دورتموند:وایدنفلر-هوملس (سوکراتیس)-سوبوتیچ-اشملزر-گروسکرویتز-شاهین-بندر-رویس-مخیتاریان-بلاژیکوفسکی (اوبامیانگ)-لواندوفسکی

فرانکفورت:ترپ-دیاکپا (اوچپیکا)-زامبرانو-شروک-اندرسون-روس-فلوم (شوگلر)-آیگنر-روزندال-اینوی (خوزلو)-کادلچ

شرح بازی

اولین خطر بازی در دقیقه 3 و توسط اینوی ایجاد شد که با واکنش خوب وایدنفلر بی نتیجه ماند. پس از این حمله دورتموند نیز حملات خودش را آغاز کرد و در دقیقه 5 طی حرکتی زیبا، رویس، کوبا را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد اما ضربه کوبا توسط ترپ راهی کرنر شد و بالاخره در دقیقه 10 دورتموند به گل رسید. کوبا با یک توپ گیری عالی و پاس فوق العاده، مخیتاریان را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او نیز با ضربه ای بی نقص و با پای چپ، دورتموند را پیش بیاندازد.

در دقیقه 20 یکی از خطرناکترین صحنه های بازی بر روی دروازه دورتموند ایجاد شد که وایدنفلر با واکنش خوب خود توپ را دفع کرد و بالاخره در دقیقه 35 و با جاگیری بد سوبوتیچ و اشملزر فرانکفورت به گل رسید. کادلچ ریباند ضربه ای که به تیر دروازه برخورد کرده بود را وارد دروازه دورتموندی ها کرد و تکل هوملس هم نتوانست مانع ورود این توپ به دروازه شود. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم با یک تغییر برای دورتموند آغاز شد و سوکراتیس به جای هوملس وارد زمین شد. در دقیقه 56 دورتموند برای بار دوم از فرانکفورت پیش افتاد و گلزن تیم کسی نبود جز هنریک مخیتاریان. وی با حرکتی زیبا از کنار زمین توپ را گرفت و تا پشت محوطه جریمه حرکت کرد و با یک شوت کات دار و زیبا دومین گل خودش و دورتموند را به ثمر رساند.

در دقیقه 61 اندرسون با ضربه سر بسیار خوب دروازه دورتموند را با خطر جدی مواجه کرد که این ضربه با بدشانسی وی، به تیر دروازه برخورد کرد. حملات فرانکفورت ادامه داشت و دورتموند در لاک دفاعی فرو رفته بود. با این که بازی بیشتر در اختیار فرانفورت بود اما آن ها نمی توانستند موقعیت های خطرناکی ایجاد کنند.

دورتموند با این پیروزی خارج از خانه، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:33 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 395
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 741
بازدید ماه : 733
بازدید کل : 31104
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1