ختصاصی: آرسنال 1- 0 تاتنهام: تک گل ژیرو برای فتح دربی کافی بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - تیم فوتبال آرسنال با پیروزی شیرین در دربی شهر لندن مقابل تانتهام به رده چهارم لیگ برتر صعود کردند.

در حضور 60 هزار نفر تماشاگر ورزشگاه زیبای امارت لندن دو تیم آرسنال و تاتنهام در حساس ترین دربی پایتخت به مصاف هم رفتند. این دیدار که از هفته سوم لیگ برتر انجام می گرفت تحت تاثیر خریدهای تیم تاتنهام قرار داشت. این تیم که با فروش بیل خرج زیادی برای خرید بازیکن کرده بود امیدوار بود در این دیدار حساس همشهری خود را در خانه اش شکست دهد.

بازی طبق معمول با سرعتی عالی آغاز شد و توپچی ها خیلی زود در دقیقه 23 با گل الیور ژیروی فرانسوی به گل اول و آخر بازی دست یافتند. این گل زیبا روی ارسال زمینی ولکات و ضربه دیدنی ژیرو وارد دروازه لیوریس فرانسوی قرار گرفت. پس از این گل تاتنهام فشار را روی دروازه آرسنال بیشتر کرد اما در نیمه اول موفق به جبران نتیجه نشد.

در نیمه دوم ویلاش بوآش با افزودن مهاجمان بیشتر به ترکیب تیمش سعی در جبران گل خورده داشت. لاملای آرژانتینی که خرید جدید تیم تاتنهام از رم بود نیز در این دیدار فرصت بازی بدست آورد ولی کاری از پیش نبرد. دفو مهاجم کهنه کار تاتنهام نیز در نیمه دوم وارد میدان شد ولی او هم همانند لاملا موفق به گلزنی نشد. البته دفو در یک صحنه با شوتی زیبا که در میانه راه به مدافعین نیز برخورد کرد تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت ولی با عکس العمل دیدنی شزنی دروازه آرسنال بسته ماند.

با حمله همه جانبه تاتنهام آرسنالی ها در چند صحنه با فرارهای دیدنی ولکات صاحب ضد حملات خطرناکی شدند که سنگربان تاتنهام بخوبی آنها را خنثی کرد. در اواخر دیدار ونگر با اضافه کرد سانیا به خط دفاعی کاملاٌ تیمش را به عقب کشاند. تاتنهام در این لحظات فشار وحشتناکی روی دورازه آرسنال وارد نمود ولی دفاع یازده نفره سرخ پوشان لندنی مانع از گشوده شدن دروازه شان شد.

در نهایت این دیدار با تک گل مهاجم فرانسوی آرسنال به پایان رسید تا توپچی های لندنی با 7 امتیاز در مکان چهارم لیگ برتر قرار بگیرند. آرسنال هفته بعد با ساندرلند بازی خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:53 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 334
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 680
بازدید ماه : 672
بازدید کل : 31043
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1