مهمترین بازی های امشب فوتبال اروپا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 بوندسلیگا آلمان

هفته سوم رقابت های بوندسلیگا هم امشب با یک بازی آغاز خواهد شد و از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران، دورتموند، نایب قهرمان دوره گذشته، در وستفالن پذیرای وردربرمن است.

هر دو تیم در دو بازی گذشته خود پیروز شده اند و دورتموند به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین فعلی رقابت های لیگ آلمان است و وردربرمن هم در رتبه پنجم قرار گرفته است.

لوشامپیونه فرانسه

هفته سوم رقابت های لیگ فرانسه هم امشب با برگزاری دیدار دو تیم موناکو و تولوز آغاز خواهد شد. این بازی راس ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران آغاز می شود. 

موناکو که به تازگی از دسته پایین تر به لوشامپیونه صعود کرده است، هر دو دیدار گذشته خود را به لطف خرید های گران قیمت خود پیروز شده است ولی تولوز با یک مساوی و یک شکست در رتبه نوزدهم قرار گرفته است.

دسته اول هلند

چهارمین هفته رقابت های لیگ هلند هم امشب با یک دیدار آغاز خواهد شد و طی آن از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، هیرنفین، تیم پنجم جدول میزبان آیاکس تیم چهارم جدول رده بندی است. هر دو تیم از سه بازی گذشته خود، دو پیروزی و یک شکست را کسب کرده اند و رقابت مهمی را امشب برگزار خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:10 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 488
بازدید ماه : 480
بازدید کل : 30851
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1