سری آ ایتالیا: رم 3 - 0 هلاس ورونا؛ درخشش لیاییچ در اولین حضور

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – تیم فوتبال رم در اولین دیدار از روز دوم مسابقات سری آ ایتالیا موفق شد با نتیجه 3-0 از سد هلاس ورونا عبور کند، تا دومین پیروزی پی در پی خود را در فصل جدید سری آ جشن بگیرد.

جالوروسی که دیدار ابتدایی فصل را با نتیجه 2-0 در مقابل لیورنو به سود خود خاتمه داده بود، تحت تاثیر خروج اریک لاملا و جذب آدم لیاییچ قدم به میدان گذاشت.

کوین استروتمن هافبک هلندی رم که دیدار گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این دیدار از ابتدا به میدان رفت و در کنار ده روسی و پیانیچ نبض رم در میانه میدان را بر عهده داشت.

اولین موقعیت رم را رافائل دروازه بان هلاس ورونا از الساندرو فلورنتزی گرفت. رم بارها بر روی دروازه ورونا هجوم آورد که در نیمه اول حاصلی در پی نداشت.

در نیمه دوم رمی ها موفق شدند توسط مایکون (57)، میرالم پانیچ (59) و آدم لیاییچ (66) سه بار گلزنی کند، تا ورونایی را که در هفته اول با شکست دادن میلان شگفتی خلق کرده بود، را با سه گل به خانه بفرستد.

آدم لیاییچ در این دیدار عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ژروینیو نیز که برای اولین بار از ابتدا در میدان حاضر بود خوب ظاهر شد.

 

بازیکنان رم: دی سانتیس، مایکون، بن عطیه، کاستن، بالتزارتی، ده روسی، استروتمن (87 تادی)، پیانیچ (71 بردلی)، فلورنتزی (52 لیاییچ)، توتی و ژروینیو

بازیکنان ورونا: رافائل، رومولو، مایتا، موراس، کاسیاتوره، هالفردسون، دوناتی (65 سالا)، جورجینیو، یانکوویچ (65 گومز)، مارتینیو و تونی (75 کاسیا)

داور: جیاکوملی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:16 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 648
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 994
بازدید ماه : 986
بازدید کل : 31357
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1