گارگانو: به تصمیمی که گرفتم افتخار می کنم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – والتر گارگانو هافبک جدید پارما دلیل پیوستنش از تیم ناپولی به پارما را اینگونه بیان می کند: "من نمی توانستم انتخاب بهتری انجام دهم."

والتر گارگانو هافبک اروگوئه ای ناپولی که فصل گذشته به صورت قرضی در اینترمیلان عضویت داشت، با قراردادی قرضی با حق خرید در پایان فصل راهی پارما شد.

گارگانو در گفتگو با Parma Channel اظهار داشت: "من از حضور در اینجا، در آغوش هم تیمی های جدیدم و باشگاه بسیار هیجان زده هستم. من به تصمیمی که گرفتم افتخار می کنم."

"پارما باشگاهی است که واقعا مرا می خواست و من را برای پذیرفتن پیشنهاد سخت تحت فشار قرار داد. این باشگاه دارای یک تاریخ بزرگ است و خانواده ام این شهر را دوست دارند."

گارگانو در مورد هم بازی شدن مجددش با آنتونیو کاسانو در پارما گفت: "کاسانو بازیکن بزرگی است، البته من خوشحال هستم که بسیاری از دوستان قدیمی ام را اینجا می بینم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:7 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 259
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 597
بازدید کل : 30968
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1