رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی: کاکا با قراردادی دو ساله به میلان می رود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی با اطمینان از توافق رئال مادرید و میلان بر سر انتقال کاکا به روسونری با قراردادی دو ساله خبر داده اند.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) رسانه های اروپایی از سفر نایب رئیس باشگاه آ.ث. میلان، آدریانو گالیانی، به پایتخت اسپانیا برای مذاکره پیرامون انتقال کاکا به سن سیرو خبر دادند.

در همین رابطه به تازگی Cadena Ser و Sky Sport Italia مدعی شده اند که کاکا برای امضای قراردادی دوساله با میلان به توافق دست پیدا کرده است.

همچنین گزارش شده است که رئال مادرید بدون دریافت هزینه ای حاضر به صدور رضایت نامه برای خروج کاکا شده است که رسانه ها اعتقاد دارند که این مسئله می تواند به دلیل توافق مشترک میان رئال و کاکا بر سر پایان دادن به قرارداد میان آن ها یا قرضی بودن این قرارداد دوساله باشد.

صبح روز یکشنبه گزارش شد که باشگاه لوس آنجلس گالکسی آمریکا به مذاکرات وارد شده و میلان را در خرید کاکا از رئال همراهی خواهد کرد و در ازای آن کاکا در ماه مارس و با آغاز رقابت های لیگ فوتبال آمریکا راهی لوس آنجلس می شود. در اخبار عصر امروز اما صحبتی از باشگاه لوس آنجلس گالکسی به میان نیامده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:9 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 436
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 782
بازدید ماه : 774
بازدید کل : 31145
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1