صحبت های آرسن ونگر بعد از دیدار با تاتنهام

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - آرسن ونگر بعد از برد تیمش در دربی لندن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش Arsenal.com و به نقل از گانرزتراست:

 

در مورد نتیجه...
دیدار بسیار مهمی برای ما بود. در دو هفته گذشته 4 بازی انجام دادیم و می دانستم که در 20 دقیقه پایانی می توانیم از نظر فیزیکی دچار مشکل شویم. اما در مجموع یک پیروزی متقاعد کننده در یک دیدار بسیار درگیرانه بود. از نظر فنی کمی نا هموار بود، لحظاتی در بازی وجود داشت که توپ هایی را از دست دادیم، چیزی که معمولا اتفاق نمی افتد اما در نهایت با آن کنار امدیم. جنبه هایی در بازی ما وجود داشت که مردم عادت نداشتند از ما ببینند، منظور تعهد و تمایل ما به دفاع کردن بود. دروازه بان آنها در بهترین فرم خود قرار داشت و این نشان می دهد که واقعا شانس هایی برای کسب یک پیروزی راحت در اختیار داشتیم.

در مورد روحیه تیم...
یکی از معدود کسانی هستم که هرگز نسبت به آن تردید نداشتم. این تیم از ابتدای ماه مارچ تاکنون در کلیه رقابت ها تنها یک شکست داشت. نمی توانید با یک روحیه متوسط این کار را انجام دهید.

در مورد اولیویر ژیرو...
نه، شما رسانه ها زمان زیادی را برای پیدا کردن یک مهاجم برایمان صرف کردید! شاید این مساله چیزی را در وجود او بیدار کرد. آنچه او امروز انجام داد را دوست داشتم زیرا از نظر فنی خوب بود و حضور فیزیکی زیادی در بازی داشت. نمایش امروز او برای من به مانند یک عملکرد با کیفیت استثنایی از یک مهاجم مرکزی بود.

در مورد متئو فلامینی...
گفتم که با بی فکری برای جذب او اقدام نکردیم. تنها متاسفم که 25 میلیون پوند برایمان هزینه بر نداشت! در مجموع عملکرد او استثنایی بود. او از ماه می تاکنون بازی نکرده اما عملکرد او واقعا قانع کننده بود.

در مورد برنامه های نقل و انتقالات...
مخالف پول خرج کردن نیستم اما می خواهم سوپر کیفیت را به تیم اضافه کنم. تاتنهام پول زیادی از فروش بیل بدست آورد، باید از آن استفاده می کردند و این مساله را درک می کنم. نیاز ما متفاوت است، ما یک یا دو سوپر بازیکن نیاز داریم و سعی می کنیم آن را به تیم اضافه کنیم. 24 ساعت دیگر زمان داریم بنابراین شاید بتوانیم شما را سورپرایز کنیم. شاید هم نه، اما من اطیمنان دارم که میتوانیم.

در مورد اینکه آیا دیگر انتقال ها در برنامه های شما وقفه ایجاد کرد...
بله زیرا تا حدودی به مانند یک بازی دومینو است. شاید در 24 ساعت پایانی اتفاقی صورت گیرد، شاید هم نه. پیش بینی آن دشوار است.

در مورد خرج مضاعف...
آماده ام تا انچه می توانیم پیشنهاد دهیم را پرداخت کنم، حتی اگر کمی بیشتر از ارزش بازار باشد. البته تا زمانی که به مبالغ دیوانه وار تبدیل نشود. مخالف خرج کردن نیستم.

در مورد فشار پایان بازی تاتنهام...
با 3 مدافع میانی کار را تمام کردیم زیرا می دانستم که در 5 دقیقه پایانی به ضربات سر نیاز داریم و فکر می کنم سانیا در نهایت دو بار این کار را انجام داد. البته شما نگران می شوید زیرا می توانستید ببینید که چلسی مقابل بایرن دفاع کرد و در دقایق پایانی توپ مقابل یک بازیکن قرار گرفت و نتیجه 2 - 2 شد. این بخشی از بازی است. دیگر توانی برای بازی کردن نداشتیم و تنها می خواستیم دفاع کنیم.

در مورد اینکه تاتنهام به واسطه خرید های جدید خود ثبات لازم را در اختیار نداشت...
وقتی بازیکنان زیادی به خدمت می گیرید به زمان نیاز دارید، این طبیعی است. اما بازیکاننی که آنها خریده اند با کیفیت هستند و امروز می توانستید آن را ببینید. وقتی بیشتر از 3 بازیکن به خدمت می گیرید همواره به زمان بیشتری نیاز دارید.

در مورد جک ویلشر...
او از ناحیه معده دچار مشکل است اما چیزی نیست که مانع بازی کردن او برای تیم ملی انگلستان شود.

در مورد اینکه سانیا نیز همان مشکل را داشت...
بله. اتفاقی که باری ما افتاد، چند سال قبل برای تاتنهام نیز صورت گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, ] [ 2:10 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 344
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 690
بازدید ماه : 682
بازدید کل : 31053
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1