ژاوی: والدز یک الگو است؛ برای موفقیت مادرید در کسب میزبانی امیدوارم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- ژاوی هرناندز در آستانه دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل فنلاند که جمعه شب برگزار خواهد شد، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

دروازه بان ها: "ایکر [کاسیاس] و ویکتور [والدز] برای من مثل همیشه به نظر می رسند: متمرکز در آستانه دیداری مهم؛ سخت تمرین می کنند و خوشحال اند، مثل په په [رینا]. تصمیم گیری در این زمینه به عهده دل بوسکه [سرمربی تیم ملی اسپانیا] است، اما تیم با هر 3 دروازه بان راحت است."

والدز: "او یک الگو است. او نشان داده است که می تواند برای به دست آوردن فرصت، صبر کند. من از عملکرد او متعجب نمی شوم. اما او یکی از دوستان من است و من نمی توانم بی طرفانه در موردش صحبت کنم."

سسک فابرگاس: "او بسیار با استعداد، متنوع و فوق العاده است. او می تواند به عنوان هافبک بازیساز و یا به عنوان مهاجم بازی کند. او این توانایی را دارد که پاس های نهایی را بدهد و به خوبی می داند داخل محوطه جریمه چه کار کند. او شوت های خوبی دارد و گلزنی هم می کند."

فنلاند: "آنها مانند بازی شان در خیخون عمل خواهند کرد [تساوی 1 - 1 در ماه مارس]. آنها اجازه خواهند داد تا ما صاحب توپ شویم، و آنها از ضد حمله استفاده کنند و همچنین نهایت استفاده را از ضربات ایستگاهی خواهند کرد. به این معنی است که ما باید گارد دفاعی خود را هم حفظ کنیم، توپ را به سرعت به گردش در آورده و در ضربات نهایی دقیق باشیم."

مهاجم نوک یا شماره 9 کاذب: "این به بازی ما بستگی دارد. آنچه که ما نیاز داریم باز کردن بازی است. اگر ما بتوانیم این کار را بکنیم، مهاجم نوک ذاتی و یا شماره 9 کاذب کار خود را خواهد کرد. ما باید توپ را سریع بگردانیم."

مادرید 2020: "ما امیدواریم مادرید پیروز شود. در کل این برای جامعه و ورزش اسپانیا خوب خواهد بود. آروزی موفقیت دارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 772
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 31135
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1