کنته درمجمع یوفا؛ بیل بازیکن بزرگی است، اما 100 میلیون یورو ارزش ندارد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- آنتونیو کنته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، دیروز از سوی اتحادیه فوتبال اروپا برای نشست بهترین سرمربیان فوتبال اروپا و بحث و گفتگو در خصوص مسائل روز فوتبال به نیون سوئیس دعوت شد.

کنته که به تازگی به نیون سوئیس رسیده است، مصاحبه ای مفصل را با گاتزتا دلو اسپرت انجام داده است:

”وقتی اینتر در سال ۲۰۱۰ لیگ قهرمانان را فتح کرد، این رسالت را در خودم دیدم که یک تیم ایتالیایی را بار دیگر به بالاترین سطح فوتبال اروپا برسانم، کاری که فصل قبل بروسیا دورتموند انجام داد، رویای تیم‌های اروپایی را دوباره زنده کرد، هم تیم‌های در حال پیشرفت مانند منچسترسیتی را، هم ما ایتالیایی‌ها را آگاه کرد که نباید از تفاوت و اختلاف مالی و اقتصادی ترسی داشته باشیم. بلکه باید روی سازماندهی تاکتیکی، ذهنیت، و ایده رسیدن به موفقیت تمرکز پیدا کنیم. فصل قبل ما سبکی بازی کردیم که نمی‌دانستیم چه انتظاری از تیم داریم، اکنون تیمم باتجربه تر است و نسبت به فصل قبل شارژ شده است،”

کنته در خصوص تاکتیک‌های مختلف گفت: ”خودم هم در این خصوص کنجکاو هستم، من در آمریکا و مسابقات پیش فصل همان ترکیبی را که مقابل بایرن مونیخ بازی کرده‌بودم با آن سیستم آزمایش کردم، چیزهای زیادی از این تجربه به دست آوردم، به نظرم کسی نمی‌تواند بگوید یک سیستم بهترین سیستم فوتبالی است. بلکه این مسئله به وضعیت تیم شما بستگی دارد. من خودم از طرفداران سیستم ۴-۲-۴ هستم، اما در یووه بهترین سیستم ۲-۵-۳ است که آن را به خوبی پیاده می‌کنیم و در تلاش هستیم که با تقویت از این سیستم در بازی مقابل تیم‌های قدرتمند اروپا نیز بهره بگیریم."

سرمربی یوونتوس در خصوص آندره‌آ پیرلو نیز گفت: آندره‌آ غیرقابل مقایسه‌ است، خاص و بدون یک جایگزین. در غیاب او پوگبا می‌تواند در پست او بازی کند، البته با کمی شخصیت و ذهنیت متفاوت.”

آنتونیو کنته در خصوص سایر‌ تیم‌های سری‌آ می‌گوید:

”همه در سری‌آ این فصل تیم خود را تقویت کرده‌اند، میلان با خرید کاکا تیم موفقی شده است، نسبت به فصل قبل که آن‌ها در نیم فصل دوم از ما امتیازات بیشتری کسب کردند به نظرم قدرتمند تر شده اند. قطعاً آن‌ها با بالوتلی، کاکا وماتری تیمی متفاوت از فصل قبل هستند. این تمام لازمه‌ها برای کسب اسکودتو است. از طرفی اینتر با سرمربی خود به خوبی با انگیزه نشان می‌دهد، ماتزاری ذهنیتی تدافعی دارد، به نظرم اینتر جزو شش تیمی است که می‌تواند برای اسکودتو تلاش کند. رم، فیورنتینا و لاتزیو نیز در جمع تیم‌های مدعی برای رقابت سری‌آ هستند.از طرفی رقیب اصلی ما در این فصل ناپولی است که اگرچه کاوانی را از دست داده است، اما به خوبی تقویت شده است، همسیک در حال پیشرفت است و این برای ناپولی ها بسیار ویژه است، به نظرم اگر ازیل ۵۰ میلیون یورو ارزش دارد، همسیک هم به همان اندازه ارزش دارد.”

کنته در خصوص گرث‌بیل، که در روز آخر نقل و انتقالات با ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست می‌گوید:

”به نظرم در موضوع گرث‌بیل پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو کمی اغراق آمیز بوده است، مشخصاً بیل بازیکن خاص، قدرتمند و جوانی است و واقعاً هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنی دارد، اما در شرایط فعلی ۱۰۰ میلیون یورو ارزش او نیست. او پتانسیل بالایی دارد، شاید با ماندن ازیل و ایگواین رئال شرایط بهتری تا آمدن بیل داشت.”

کنته در خصوص کارلوس توز نیز  گفت: ”توز سطح کیفیتی تیم ما را بالا برده است، او در سیستم ما به خوبی جای افتاده است، او اشتیاق واضحی به تیم ما اضافه کرده است، برخلاف چیزهایی که قبلا از او می‌شنیدم که در رختکن کمی عصبی است، او بسیار فوق العاده دوست داشتنی، فروتن و بسیار برای ما بدرد بخور است، او را کارلوس صدا می‌زنم، او در تیم من جایگاه ویژه ای دارد.”

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در خصوص اعلام شرایط پراندلی برای خداحافظی از تیم ملی ایتالیا پس از پایان جام‌جهانی گفت:

”از این مسئله ناراحت هستم، پراندلی تازه با شرایط تیم آشنا شده است،او تیم را به فینال یورو ۲۰۱۲ رساند و سال آینده هم باید در جام‌جهانی با این تیم کار کند. نمی‌دانم تصمیم او چه خواهد بود، ولی از او به خاطر عمل‌کرد خوبش در سطح ملی تشکر می‌کنم. کنته در خصوص هدایت آتزوری گفت: افتخار بزرگی است، اما هدایت یک باشگاه را بیشتر دوست دارم.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 474
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 820
بازدید ماه : 812
بازدید کل : 31183
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1