نشست مطبوعاتی کاکا: در رئال انگیزه‌ام را از دست داده بودم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- ریکاردو کاکا، هافبک برزیلی و جدید تیم میلان، می‌گوید در مدتی که در تیم رئال حضور داشته انگیزه خود را از دست داده و امیدوار است آن‌را در میلان مجدد به دست آورد.

این هافبک برزیلی سال 2009 میلان را به مقصد رئال‌مادرید ترک کرده بود، اما بعد از مدت 4 سال بار دیگر به سن‌سیرو باز گشته است.

امروز مراسم معارفه او رسماً درشهر میلان صورت گرفت و او در نشست مطبوعاتی حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

کاکا گفت: "در ترک رئال‌مادرید مورینیو مقصر نبود، در حقیقت او به من کمک کرد تا قدرتمندتر شوم، امیدوار بودم که در این سال‌ها بهترین نمایش‌ها را برای او داشته باشم، اما شرایط فیزیکی در بسیاری مواقع این اجازه را به من نداد."

او ادامه داد: "تجربه رئال مادرید برای من به شخصه بسیار خوب بود، اما به لحاظ حرفه‌ای برایم شرایط مناسب نبود، اما در هرصورت این دوره به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و باتجربه تر از قبل شوم. این سال‌ها را با پیراهن رئال فراموش نمی‌کنم، اما من تمام انگیزه‌ام برای بازی کردن را در این تیم از دست دادم. تصمیمم برای ترک این تیم پس از صحبت با آنچلوتی اتفاق افتاد. نمی‌توانستم به طور مداوم بازی کنم، بخشی از آن به خاطر مصدومیت‌ها بود و بخشی به خاطر رقابتی که در پست من میان بازیکنان بود."

هافبک برزیلی میلان ادامه داد: "می‌خواهم به طور معمول در میلان بازی کنم، این پایه و اساس تصمیمی بود که گرفتم، دوباره می‌خواهم لذت بازی کردن فوتبال را اینجا بدست آورم، انگیزه من خود میلان است."

کاکا افزود: "میلان اکنون در میان هفت باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد و ما باید تلاش کنیم همه بازی‌ها را پیروز شویم، میلان می‌تواند هم در ایتالیا و هم در اروپا موفق ظاهر شود، ما قهرمانان زیادی برای رسیدن به این موفقیت در اختیار داریم، من به پیروزی در میلان عادت دارم.

"ماریو بالوتلی و من می‌توانیم به خوبی در اینجا کار کنیم. ماریو در اینجا کارهای بزرگی انجام خواهد داد. اما در اینجا فقط ماریو وجود ندارد، ما ماتری، روبینیو، پاتزینی، و ال‌شراووی را نیز در اختیار داریم. همه اینها بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. احتیاج دارم تا در میلان به ثبات دست یابم. در حال حاضر به لحاظ فیزیکی از آمادگی کامل برخوردارم. این روزها برای من بسیار خاص هستند، چرا که زندگی من اینجاست. حضور در میلانو برای من مانند این است که هرگز دور از خانه نبوده‌ام."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:39 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 593
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 30956
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1