فلاینی از پیوستن به شیاطین سرخ میگوید

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- فلینی، کم کم شروع به ریکاوری و پشت سر گذاشتن خستگی ذهنی ، اضطراب و هیجان روز اخر نقل و انتقالات را پیدا می کند. شما به عنوان یک بازیکن تمام این احساسات را در دوران فصل نقل و انتقالات پیدا می کنید.

به گزارش کانون هواداران منچستریونایتد در ایران و به نقل از سایت رسمی این باشگاه، فلینی گفت:

"سخت ترین قسمت راضی کردن اورتون که میخواست من را نگه دارد بود. از ان طرف مویس هرگز تسلیم نشد. من روز اخر به اورتون رفتم تا به آن ها بگویم که اجازه رفتنم را بدهند . مدارک مربوط به ترانسفرم فکر کنم ساعت 22:59 شب که دقیقا مصادف با پایان مهلت ترانسفرها بود به مراجع مربوطه ارسال شد. برای 5 دقیقه من اصلا تو این دنیا نبودم . اصلا نمیدونستم که مدارک سر موقع ارسال شده یا نه اما تمام افراد حاضر در یونایتد به من میگفتند که مدارک به موقع رفته و مشکلی نیست. در سال 2008 هم که به اورتون پیوستم کار به اخرین ساعات کشید اما ان موقع به اندازه امسال استرس نداشتم و اگر ان ترانسفر انجام نمیشد خیلی ناراحتم نمی کرد چون ان موقع جوون بودم و در استاندارد لیژ احساس خوشحال بودم.

شما نمی توانید به فرصت بازی برای یونایتد و حضور در کنار بازیکنان فوق العاده و 80 هزار هوادار نه بگویید . رویایم بالاخره دارد محقق می شود ، من همیشه میخواستم لیگ برتر را فتح کنم و در لیگ قهرمانان بازی کنم.

من 5 سال در یکی از بهترین لیگهای دنیا بازی کردم پس اگر یونایتد من را خریده بخاطر این است که میدانند من توانایی ارائه بازی خوب برای ان ها را دارم.

از همان شب فراموش نشدنی فینال سال 99 بود که طرفدار یونایتد شدم . از ان شب ارزویم پیوستن به یونایتد بود و همیشه دوست داشتم که خودم را بازیکن منچستر یونایتد بنامم.

در تمام این سال ها خودم را هوادار یونایتد می دانستنم و وقتی فرصت پیوستن به ان ها پیش امد لحظه ای دریغ نکردم.

در ماجرای ترانسفرم از مقداری پول گذشتم اما این اهمیتی ندارد چیزی که مهم است به حقیقت پیوستن رویایم بود. "

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:40 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 727
بازدید کل : 31098
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1