اولین مصاحبه رسمی مسوت اوزیل بعد از پیوستن به آرسنال

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – مسوت اوزیل ستاره آلمانی تیم آرسنال در مصاحبه ای، اهداف خود را در این تیم لندنی تشریح کرد.

مسوت اوزیل در اولین گفتگوی رسمی خود با سایت رسمی باشگاه آرسنال، بعد از پیوستن به این تیم، که سایت Bild آلمان آن را منتشر کرده است، انتقال خود به توپچی های لندنی را تصمیمی کاملا درست دانست و به هواداران این تیم، برای کسب جام امیدواری داد.

اوزیل در این مورد گفت: "در سالهای اخیر تیم آرسنال عملکرد موفقیت آمیزی نداشته است، ما می خواهیم عملکردمان را بهبود بخشیم و به قهرمانی برسیم. ما یک تیم بسیار جوان و قوی داریم و پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را داریم."

وی ضمن تمجید از آرسن ونگر، ادامه داد: "آرسنال یک مربی در کلاس جهانی دارد که از سال ها پیش عملکرد خوب خود را اثبات کرده است. در گذشته بازیکنان بسیار خوبی زیر نظر وی پرورش یافته اند، و این دلیل اصلی من برای حضور در آرسنال بوده است."

اوزیل افزود: "ونگر با من در مورد ایده هایش صحبت کرد و گفت که در مورد من چه فکری دارد. هنگامی که با او صحبت کردم، اعتمادش را به خودم احساس کردم و برای آمدن به لندن کاملا قانع شدم."

وی همچنین اعلام کرد که به دلیل سریع بودن پروسه انتقال خود، فرصت نکرده است که با هم وطنان خود در تیم آرسنال، پودولسکی و مرته ساکر مشورت نماید و برای حضور در جمع بازیکنان آرسنال و دیدار با طرفداران این تیم بسیار هیجان زده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 577
بازدید ماه : 569
بازدید کل : 30940
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1