ناواس: کاسیاس می تواند خرید فوق العاده ای برای منچسترسیتی باشد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در مصاحبه با Movistar، بازیکن منچسترسیتی، خسوس ناواس اذعان کرد که ایکر کاسیاس، خرید خیلی خوبی برای این تیم لیگ برتری خواهد بود.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا، در شروع رقابت های فصل جدید لالیگا، کماکان روی نیمکت رئال مادرید می نشیند، و ناواس در این رابطه گفت:

"شما همیشه می خواهید بهترین بازیکنان دنیا در تیمتان باشند. همه ما می دانیم که ایکر چه دروازه بان فوق العاده ای است و در هر تیمی که باشد حضورش پر اهمیت است. در سیتی ما دروازه بان بزرگی داریم، اما ایکر هم می تواند خرید فوق العاده ای باشد."

این بازیکن 27 ساله سپس رضایت خود را از انتقال به منچسترسیتی در این تابستان ابراز کرد و گفت:

"خیلی خوشحالم؛ از اولین لحظه حضورم در اینجا خوشحالم. این فرصتی بود که برایم به وجود آمد و تجربه ای بود که مدت ها به دنبالش بودم. من واقعاً فوتبال و سرعتی که در آن وجود دارد را دوست دارم."

او ادامه داد: "سیتی تیم بزرگی است که می خواهد همه چیز را ببرد. ما قدرتمند و مطمئنیم و باید آرام بمانیم. ما یک لغزش داشتیم [شکست 3 - 2 مقابل کاردیف در پایان آگوست]، اما فصل جدید لیگ را خوب شروع کرده ایم. با این حال، کار ما در چمپیونز لیگ تمام نشده است؛ ما به دنبال پیشروی بیشتر هستیم."

ناواس همچنین در مورد بازی پیش روی تیم ملی اسپانیا مقابل فنلاند که روز جمعه و در چارچوب مقدماتی جام جهانی خواهد بود نیز صحبت کرد و گفت:

"می دانیم که بازی بسیار محتاطانه ای خواهد بود. آنها به تاکتیک خود پایبند خواهند بود و ما باید بازی را بسازیم و در ذهن داشته باشیم که در معرض خطریم. خطرات زیادی در این بازی وجود دارد، بنابراین ما باید آرام باشیم. ما مطمئنیم که نتیجه خواهیم گرفت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:3 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 736
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1082
بازدید ماه : 1074
بازدید کل : 31445
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1