مصاحبه کامل اوزیل با سایت باشگاه آرسنال

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - مسوت اوزیل اولین مصاحبه رسمی خود را با وب سایت باشگاه آرسنال انجام داد.

به گزارش Arsenal.com و به نقل از گانرزتراست:

 

مسوت، به آرسنال خوش آمدی، ملحق شدن به باشگاه چه حسی دارد؟
احساس واقعا خوبی دارم. بی صبرانه در انتظار این چالش، زندگی در لندن و ملاقات با هم تیمی ها، مربی و هواداران و همینطور لیگ برتر هستم. واقعا هیجان زده ام. یک تصمیم عالی برایم بود و بی صبرانه در انتظار همه این مسائل هستم.

چرا آرسنال را انتخاب کردید؟ آرسن ونگر تا چه اندازه در تصمیم شما اهمیت داشت؟
آرسنال را انتخاب کردم زیرا آنها یکی از برترین باشگاه های انگلستان هستند. مربی آنها یک مربی کلاس جهانی است، او برای سال ها خود را اثبات کرده، در گذشته بازیکنان زیادی زیر نظر او پرورش پیدا کرده اند و به همین دلیل آرسنال را انتخاب کردم. می خواهم بیشتر پیشرفت کنم و مشتاقانه به دنبال حضور در سبک بازی آرسنال هستم. آرسنال به واسطه بازی تکنیکی خود و تمایل به ارائه بازی هجومی به خوبی شناخته می شود. معتقدم که کاملا برای حضور در آن آماده ام. به همین دلیل انتخاب کردم تا به این باشگاه ملحق شوم.

جاه طلبی های باشگاه و برنامه هایی که برای تو ارائه کردند چه اهمیتی در تصمیم گیری شما داشت؟
بسیار مهم بود. مهمترین چیز این است که مربی به من اعتماد دارد. می خواهم پتانسیل خود را نشان دهم و درون زمین لذت ببرم. معتقدم که می توانم با عملکرد های خود به تیم کمک کنم.

آیا قبل از تصمیم گیری با پرمرته ساکر و یا لوکاس پودولسکی صحبت کردید؟
متاسفانه نه. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. مدت زیادی را تلفنی با مربی صحبت کردم و او دیدگاه و اعتقاد خود نسبت به من را ارائه کرد. آن صحبت ها مرا متقاعد کرد و به همین دلیل اکنون یک آرسنالی هستم.

و در مورد سبک فوتبال آرسنال چطور، چقدر این مساله شما را جذب کرد؟
همانطور که گفتم، آرسنال از نظر تکنیکی یکی از قدرتمند ترین تیم های جهان است. مربی همواره می خواهد فوتبالی هجومی و جذاب را ارائه کند. معتقدم که برای آن مناسب هستم زیرا از سریع بازی کردن و فوتبال تک ضرب لذت می برم. خوشحالم که بخشی از باشگاه هستم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.

آیا احساس می کنید این تیم می تواند در این فصل قهرمان جام ها شود؟
قطعا. در چند سال گذشته، آرسنال زیاد موفق نبود اما می خواهیم موفق تر باشیم. می خواهیم قهرمان جام ها شویم. معتقدم که هواداران نیز بی صبرانه به دنبال آن هستند. ما تیم بسیار قدرتمند و جوانی داریم که می تواند زیر نظر مربی پیشرفت زیادی داشته باشد. معتقدم که قهرمان جام ها می شویم زیرا پتانسیل انجام این کار را داریم.

در طول 5 سل گذشته، شما بیشتر از هر بازیکن دیگری در اروپا در جریان بازی موقعیت گل خلق کرده اید. از نقطه نظر شخصی، آیا ارزش یک پاس گل را به انداز خود گل می دانید؟
بله البته. پاس های گل هستند که موجب موفقیت می شوند و من از آن دست بازیکنان هستم که دوست دارد گل سازی کند. معتقدم که خیلی از هم تیمی هایم، مرا به عنوان بازیکنی می شناسند که خودخواه نیست. وقتی گل سازی می کنم و یا خودم گلزنی می کنم این مساله مرا خوشحال می کند. اما مهمترین چیز رسیدن تیم به گل و ارائه یک فوتبال مثبت از سوی تیم است.

سبک لیگ برتر با لالیگا متفاوت است. فکر می کنید چطور با آن هماهنگ شوید و چه قابلیت هایی را به بازی خود اضافه کنید؟
خوشحالم که در لیگ برتر بازی می کنم زیرا همه آن را به عنوان قدرتمند ترین لیگ جهان می شناسند. تیم های درجه یک زیادی در آن هستند. می خواهم خود را در ان اثبات کنم. این یک چالش و آزمون جدید برای من است. بی صبرانه در انتظار آن هستم. می خواهم زیر نظر رئیس و درون تیم بیشتر پیشرفت کنم. واقعا در این باره هیجان زده هستم.

به ریشه های شما در کودکی بازگردیم. همیشه گفته می شود که حضور در مدرسه فوتبال Affenkafig تاثیر زیادی روی تکنیک شما داشت. می توانید به ما بگویید چرا؟
زیرا زمین ما بسیار کوچک بود. اکثر اوقات مقابل افرادی بازی می کردم که 5 یا 6 سال بزرگ تر از من بودند. آن زمان انقدر بلند قد نبودم. باید خود را مقابل افراد بزرگ تر و قوی تر هماهنگ می کردم. از آنجا که زمین کوچک بود، کرنرهای زیادی نداشتیم و بازی همواره در جریان بود. این مساله به من کمک کرد تکنیک خود را بسیار بهبود بخشم. قطعا آن دوران زندگی من در آینده را آسان تر کرد. فکر می کنم می توانید درون زمین ببینید که از نظر تکنیکی خوش ذوق هستم.

وقتی برای سرگرمی فوتبال بازی می کردید، وانمود می کردید چه بازیکنی هستید و چرا؟؟
اخیرا گفتم که الگوی من زیدان بود زیرا از نظر من، او یک بازیکن عالی بود. روی هوا خوب کار می کرد. از نظر دفاعی و هجومی قدرتمند بود. او الگوی من بود. او در زندگی شخصی خود به شدت با موضوعات منفی هدف قرار گرفت. او الگوی من بود. به هر حال او زیدان بود.

در جریان رقابت های قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا در سال 2009 برای اولین بار در دید عموم مردم انگلستان قرار گرفتی، وقتی در جریان پیروزی 4 - 0 مقابل انگلستان درخشیدید. تئو والکات و گیبز مقابل تو بازی کردند. چه چیزی از آن زمان به یاد دارید؟
در هر زمینه، آن قطعا دوران فوق العاده ای بود. ما قهرمان زیر 21 ساله های اروپا شدیم. تیم کلاس خاصی داشت. بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار داشتیم. دوران لذت بخشی بود. فکر می کنم بر بازی مسلط بودیم. تمام پتانسیل خود را ارائه کردیم و شایسته کسب آن نتیجه بودیم. شخصا برایم تجربه فوق العاده ای بود.

از نظر شخصی، فکر می کنید چقدر از نقل مکان به شهری مانند لندن لذت خواهید برد؟
فکر می کنم خیلی زیاد. چیزهای مثبت زیادی در مورد لندن شنیده ام. این یک شهر جهانی است که چیزهای زیادی در آن جریان دارد. می توانید کارهای زیادی انجام دهید، بطور خصوصی. بی صبرانه به دنبال حضور در این شهر هستم. اما در آنجا کار خواهم کرد و این مساله اهمیت دارد.

آیا پیامی برای هواداران آسنال دارید؟
بسیار خوشحالم که برای آرسنال بازی می کنم. از این جهت افتخار می کنم. امیدوارم که بتوانیم فصل موفقی داشته باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:34 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 509
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 855
بازدید ماه : 847
بازدید کل : 31218
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1