سکوت پراندلی در برابر شایعات جدایی از تیم ملی ایتالیا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- در حالی که دیروز بسیاری از رسانه‌های کشور ایتالیا اعلام کردند که چزاره پراندلی پس از پایان مسابقات جام جهانی 2014 در کشور برزیل از هدایت این تیم کناره گیری می‌کند، او امروز نسبت به این صحبت‌ها سکوت کرد.

آتزوری فردا، جمعه در دیداری حیاتی میزبان تیم بلغارستان خواهد رفت که برای صعود به جام جهانی برزیل بسیار مهم و حیاتی است. پراندلی در خصوص شایعات به وجود آمده به خبرنگاران گفت:

" فقط از این صحبت‌ها تعجب کردم، این‌ها تنها شایعاتی است که به وجود آمده است، هنوز هیچ تصمیمی در خصوص آینده نگرفته‌ام، این را صادقانه می‌گویم.  فعلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم، در حال حاضر دو بازی مهم برای صعود به جام جهانی پیش رو داریم که باید به آن فکر کنیم."

پراندلی در خصوص بازی با بلغارستان گفت:

" بلغارستان تیم سرسختی است و قطعاً فردا کار ساده‌ای مقابل این تیم نخواهیم داشت، آن‌ها توانایی بسیار خوبی در تغییر از دفاع به حمله دارند، آن‌ها واقعاً حریف سختی برای ما محسوب می‌شوند.آن‌ها توانایی مشکل کردن بازی را بر ما دارند و امیدوارم فردا این اجازه را به آن‌ها در پالرمو ندهیم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:4 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 30750
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1