مرته ساکر: اوزیل هدیه ای برای آرسنال است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - مدافع تیم ملی آلمان شور و هیجان پیوستن هم تیمی سابق خود در وردربرمن را به جمع توپچی ها پنهان نمی کند.

به گزارش سایت گل، پر مرته ساکر می گوید برای دیدن همبازی خود در تیم ملی در ورزشگاه امارات هیجان زده است. مدافع 28 ساله توپچی ها معتقد است حضور موفق او و لوکاس پودولسکی در لندن بخشی از دلیل انتخاب آرسنال به عنوان باشگاه جدید مسوت اوزیل بوده است.

"ما تجارب خود را به او گوشزد کردیم. درباره مربی، تیم و شهر لندن. او فقط چیزهای خوب در مورد باشگاه و لندن از من شنیده است. مسوت می دانست که اینجا برای من و لوکاس همانند خانه و شهر خودمان است. احساس می کنم این موارد در هنگام تصمیم برای پیوستن به آرسنال موثر بود.

فکر می کنم آرسنال از اینکه مسوت این تیم را انتخاب کرده، افتخار می کند. رئیس در مورد او صحبت کرد، فکر نمی کنم دیگر نیازی به نظر من باشد اما من همیشه در طول دوران بازیگری اوزیل، او را تحسین کرده ام. این انتقال برای من، لوکاس و همه ما یک هدیه است."

 

مرته ساکر در 5 بازی گذشته تیمش با مصدومیت و غیبت توماس ورمالن و میکل آرتتا کاپیتان توپچی ها بوده و آرسن ونگر کم کم اعتماد خود را به او نشان داده است.

"باید صادق باشیم که من انتخاب سوم بودم اما در حال حاضر با مصدومیت توماس و میکل هدایت تیم درون زمین را من به عهده دارم و این افتخار بزرگی است. فکر می کنم مربی مرا کامل شناخته است و معتقدم که می توانم از تجربه ام برای آرسنال استفاده کنم. من 10 سال به طور حرفه ای فوتبال بازی می کنم و 9 سال آن را عضو تیم ملی بودم. شرایط زیاد و مختلفی را تجربه کردم. در حال حاضر کاپیتان تیم هستم و از این بابت خیلی خوشحالم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:5 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 291
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 637
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 31000
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1