نادال: سهل انگاری بارسایی ها شاید برایشان گران تمام شود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستان 2013 خواهان به خدمت گرفتن داوید لوییز از چلسی و دنیل اگر از لیورپول بود، اما تلاش مدیران آبی اناری ها بی نتیجه ماند و در مرکاتوی تابستان تنها نیمار به بارسا پیوست.

مدافع سابق بارسلونا، میگل آنخل نادال اعتقاد دارد بارسایی ها اشتباه کرده اند که در تابستان مدافع جدیدی به خدمت نگرفته اند.

باشگاه بارسلونا با چلسی و لیورپول برای به خدمت گرفتن داوید لوییز و دنیل اگر مذاکره می کرد در حالی که از تیاگو سیلوا، مدافع پاریسن ژرمن نا امید نشده بود اما در پایان مربی جدید آبی اناری ها اعلام کرد منتظر بهبودی پویول می ماند و در صورتی که احساس شود تیم نیاز به بازیکن جدید دارد در نقل و انتقالات زمستان دست به کار خواهند شد.

کارلس پویول 35 ساله است و امکان دارد بار دیگر گرفتار مصدومیت شود، از سوی بالا رفتن سن کاپیتان آبی اناری ها باعث شده وی نتواند در تمامی بازی های تیم حضور داشته باشد.

پس از به خدمت گرفتن نیمار، ساندرو راسل رئيس باشگاه و زوبیزارتا در جذب مدافع موفق نبودند که این امر در ادامه فصل آن دو را در معرض اعتراضات هواداران قرار خواهد داد.

نادال که خود در پست مدافع میانی برای تیم بارسای رویایی کرایوف بازی کرده است اعلام کرده است آبی اناری ها شاید برای سهل انگاری در جذب مدافع پشیمان شوند!

ملی پوش سابق اسپانیا در گفتگو با Goal.com گفت: "هر کسی می داند بارسلونا مدافع میانی نیاز دارد و باید در این پست تقویت شود."

باشگاه بارسلونا در تابستان گذشته با به خدمت گرفتن الکس سانگ از آرسنال قصد داشت این نقطه ضعف را برطرف کند و هافبک کامرونی در چند بازی به عنوان مدافع میانی به زمین آمد اما نتوانست نظر مربیان تیم را جلب کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:53 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 569
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 915
بازدید ماه : 907
بازدید کل : 31278
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1