فیلیپ لام: رکوردهای شخصی برای من مهم نیستند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان فردا شب برای یکصدمین بار با پیراهن این تیم به میدان می رود.

به نقل از Goal، لام اعلام کرد برای او رسیدن به جام جهانی خیلی با ارزش تر از ثبت رکورد  شخصی جدید است.

تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی فردا شب در آلیانس آره نا مونیخ به مصاف اتریش خواهد رفت. فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ درباره این بازی به خبرنگاران گفت: "اینکه من به صد بازی ملی می رسم نمی تواند چیز زیاد مهمی باشد، مهم این است که ما پیروز از میدان خارج شویم. "

تیم ملی آلمان از 6 بازی قبلی خود 16 امتیاز کسب کرده است و در صورت پیروزی در دو بازی پیش رو مقابل اتریش و جزایر فارو صعودش به جام جهانی مسجل خواهد شد.

فیلیپ لام در ادامه صحبت هایش گفت: " من از رودی فولر تشکر می کنم. چون او بود که اولین بار من را به تیم ملی دعوت کرد در حالی که من خیلی جوان بودم. "

فولر برای اولین بار لام را در 2004 و در بازی مقابل کرواسی به تیم ملی آلمان دعوت کرد. فیلیپ لام در آن زمان 20 ساله بود و به صورت قرضی برای اشتوتگارت بازی می کرد.

یوپ هاینکس سرمربی پیشین بایرن مونیخ، لام را بهترین دفاع راست تاریخ بوندس لیگا می داند. همچنین گواردیولا سرمربی جدید بایرن،  لام را باهوش ترین بازیکن دوران مربیگریش دانسته است.

یواخیم لو در آخرین اظهار نظرش درباره لام گفت: "لام را می توان نماد جدیت و تعهد دانست. او یک بازیکن با کلاس جهانی است و همچنین از نظر شخصیتی فردی کامل هست. به عنوان مربی همیشه می توانید به لام تکیه کنید. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:54 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 681
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1027
بازدید ماه : 1019
بازدید کل : 31390
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1