امیدی به قهرمانی انگلستان در جام جهانی فوتبال برزیل نیست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - گرگ دایک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلستان می گوید که انتظار ندارد تیم فوتبال انگلستان در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل ۲۰۱۴ به قهرمانی دست یابد.

گرگ دایک در گفتگویی با بی بی سی توضیح داد: "این بدان معنا نیست که نتوانیم بازی خوبی در جام جهانی برزیل ارائه دهیم. اما فکر نمی کنم کسی واقعا فکر کند که ما می توانیم جام جهانی را ببریم."

این تیم که به سرمربی گری روی هاجسون، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ حذف شد، قرار است روز جمعه در استادیوم ومبلی برابر تیم مولداوی قرار گیرد.

سپس روز سه شنبه در کی‌یف با اوکراین مسابقه خواهد داد.

گرگ دایک گفت: "ما قطعا به عنوان تیمی که شانس قهرمانی اش زیاد است به برزیل نمی رویم"

انگلستان در حال حاضر با دو امتیاز کمتر از مونته نگرو، در گروه H در رده دوم قرار دارد.

رئیس اتحادیه فوتبال انگلستان از اینکه تیم این کشور به جام جهانی راه خواهد یافت اطمینان دارد اما بر این امر تاکید کرده که تیم در برزیل با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

دایک به بی بی سی گفت: "من از گروهی از روزنامه نگاران پرسیدم به نظر شما انگلستان در بهترین حالت در جام جهانی برزیل به کدام مرحله خواهد رسید؟ آنها همه گفتند که اگر به مرحله یک چهارم نهایی برسیم، شاهکار کرده ایم."

او در ادامه گفت: "این بدان معنا نیست که بگوییم نمی توانیم ببریم. اما این شوخی بردار نیست. به هر حال برای تیم های اروپایی بسیار دشوار است که در رقابت هایی که در آمریکای لاتین برگزار می شود، قهرمان شوند. ما قطعا به عنوان تیمی که شانس قهرمانی اش زیاد است به برزیل نمی رویم."

دایک گفت که در این باره خیلی فکر کرده است و موضوع را با روی هاجسون نیز در میان گذاشته است. او در عین حال کاهش بازیکنان انگلیسی در لیگ برتر انگلستان را "روندی نگران کننده" توصیف کرد و تاکید کرد که "فوتبال انگلستان باید متحول شود."

او به بی بی سی گفت: "تعداد بازیکنان انگلیسی در لیگ برتر انگلستان از ۷۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش داشته است و روند کاهش هنوز هم ادامه دارد. اگر در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد ما هیچ شانسی برای ورود به رقابت های بعدی پیدا نخواهیم کرد. ما باید جلوی این روند را بگیریم و باید از بازیکنان رده بالای انگلیسی بیشتر استفاده کنیم."

آقای دایک همچنین صحبت از برنامه هایی برای ایجاد یک کمیسیون در اتحادیه فوتبال به میان آورد که هدفش ارتقای سطح فوتبال انگلستان در دراز مدت است.

این کمیسیون در اوخر همین ماه (سپتامبر) کار خود را آغاز می کند و انتظار می رود تا بهار ۲۰۱۴، نتیجه بررسی و پیشنهادهای خود را طی گزارشی اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:54 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 424
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 770
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 31133
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1