کیه‌لینی: نباید بلغارستان را دست کم بگیریم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – مدافع تیم ملی ایتالیا به هم‌تیمی های خود هشدار داده است که در دیدار روز یکشنبه با بلغارستان حریف خود را دست‌کم نگیرند.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، آتزوری روز جمعه در رقابت های انتخابی جام جهانی 2014، در شهر پالرمو میزبان تیم ملی بلغارستان خواهد بود. مدافع ملی پوش یوونتوس، جورجو کیه‌لینی، اظهار کرده است که تیمش بر روی حضور در جام جهانی 2014 برزیل تمرکز کرده و بازیکنان در اردوی تیم ملی تعصبات باشگاهی خود را کنار گذاشته اند.

کیه‌لینی در این باره به خبرنگاران گفت: "تیم ملی ایتالیا توسط یوونتوسی ها اداره نمی شود. بازیکنان زیادی از باشگاه های مختلف در تیم ملی حضور دارند و همه در کنار هم تیم را اداره می کنند."

او ادامه داد: "برای مثال، چند بازیکن از میلان در تیم ملی حضور دارند. کاری که ما در باشگاه های خود انجام می دهیم به طور حتم به ما در سطح بین المللی اعتماد به نفس می دهد. با این حال، ما تیم متحدی هستیم. همه چیز فرا تر از سطح باشگاهی است."

وی افزود: "ما هنوز جواز حضور در جام جهانی را کسب نکرده ایم. بنابراین نباید بلغارستان را دست کم بگیریم. آن ها حریف بسیار خوبی هستند. ما می خواهیم هر چه زودتر به هدف خود دست پیدا کنیم. بنابراین، ما باید بر روی انجام بهترین بازی ممکن در پالرمو تمرکز کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:32 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 472
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 818
بازدید ماه : 810
بازدید کل : 31181
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1