دامین کامولی: یونایتد به یک مدیر فوتبال نیاز دارد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - دامین کامولی مدیر نقل و انتقالات سابق باشگاه‌های تاتنهام و لیورپول می‌‌گوید که باشگاه منچستریونایتد پس از بسته شدن یک فصل سخت نقل و انتقالات، نیاز به یک مدیر فوتبال دارد. فصل نقل و انتقالات در باشگاه منچستریونایتد با آمدن دیوید مویس به عنوان سرمربی و اد وودورد به عنوان مدیر اجرائی باشگاه آنچنان خوب پیش نرفت و آنها تنها توانستند مروان فلینی از اورتون را با مبلغ ۲۷.۵ میلیون پوند در روز آخر این فصل به خدمت بگیرند.

 به گزارش بخش بین المللی سایت گل، کامولی اعتقاد دارد که نبود سر الکس فرگوسن و دیوید گیل در این تابستان اثر زیادی بر روی یونایتد گذاشته است و می‌‌گوید باشگاه هزینه زیادی را بابت نبود یک عنصر تهاجمی در باشگاه متحمل شده است:" مساله باشگاه منچستر این است که دو شخص بزرگ به نام‌های سر الکس فرگوسن و دیوید گیل از پست‌های خود کنار رفته اند و آدم‌های جدیدی جای آنها را گرفته اند. اگر باشگاهی باشد که به یک مدیر فوتبال برای تسهیل کار‌های مویس و وودوارد نیاز داشته باشد، آن باشگاه منچستریونایتد است."

وی در ادامه می‌‌گوید:" مویس تنها در اول جولای به باشگاه آمده است که کمی دیر است. به دلایلی مانند اینکه باشگاه آماده نبود یا فکر می‌‌کردند که دشوار باشد. آنها در شرایط دشواری به سر می‌‌برند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:33 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 606
بازدید ماه : 598
بازدید کل : 30969
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1