ضربه برگردانی که سرنوشت بازیکن را عوض کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 الایسون فرصت جدیدی پیدا می کند و این بار لناهان بازی را از نزدیک می بیند. مت تمام سعی خود را انجام می دهد و چندین بار دروازه حریف را باز می کند. نمایش خوب وی لناهان را متقاعد می کند. مدتی را الایسون در تیم هایی چون زیر 20 ساله های Chicago Fire و تیم کالج Northwestern توپ می زند.

درحالی که آنالیزورها مشغول جمع آوری نام ها برای پیشنهاد به تیم ها هستند وی با مصدومیت مواجه می شود و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد. الایسون تسلیم نمی شود و به تمرینات خود ادامه می دهد تا جایی که فرصت حضور آزمایشی را در تیم Sporting Kansas City پیدا می کند اما باز هم مصدومیت مانع حضور او در این تیم می شود. از آن جایی که این مصدومیت (شکستن پا) جدی تر از دفعه های قبل است امیدهای مت برای بازیگری حرفه ای می میرد و مت این حقیقت تلخ را به عنوان سرنوشتش می پذیرد.

وی به عنوان تحلیل گر در GE Capital مشغول به کار می شود.

اما مدتی بعد یک بازی بزرگ در راه است، مسابقه ای که سرنوشت او را تغییر می دهد. ششم جولای تیم "مسی و دوستان" در ورزشگاه Soldier Fild در یک بازی خیرخواهانه برابر تیم "دیگران دنیا" قرار می گیرد. بازیکنانی چون مسی، ماسچرانو، الکس سانگ، تیه ری آنری، فلورن مالودا، ازکیل لاوتزی در بازی حضور داشتند. از آن جایی که برای تیم "دیگران دنیا" تعداد بازیکن کمتری اعلام آمادگی کرده اند به لناهان پیشنهاد می شود تا به همراه چند بازیکن از Northwestern در بازی حضور پیدا کند. تلفن الایسون زنگ می خورد و مربی ماجرا را به وی می گوید.

در دقیقه 28 بازی پاس زیبای آنری به الایسون می رسد و وی با یک ضربه برگردان بی نقص دروازه را باز میکند.

این گل سرنوشت وی را عوض می کند. وی به برنامه هایی چون NBC News و ABC News دعوت می شود و همه جا از گل او حرف می زنند. اسنتیاگو سولاری بازیکن سابق رئال مادرید که در بازی حضور داشت گفت: ”نمی دانم چه مدت شده که الایسون فوتبال بازی می کند اما با همین مقدار کمی که از او دیدم باید بگویم او می تواند به صورت حرفه ای در آمریکا بازی کند. نه به خاطر گلی که به ثمر رساند. مت می تواند چون هوش بالایی دارد، به هم تیمی هایش به خوبی کمک می کند، مدافعان را تحت فشار قرار می دهد، فیزیک محکمی دارد و از همه مهم تر این که او واقعا به فوتبال عشق می ورزد.“

الایسون درباره آن بازی خاطره انگیز گفت: ”شما هر روز با مسی فوتبال بازی نمی کنید. تصمیم گرفتم از فرصتم نهایت استفاده را ببرم. بازی کردن در زمینی که او هم حضور دارد دلپذیر است. آن بازی امیدهای جدیدی را برای من به وجود آورد. دوست دارم از این فرصت استفاده کنم تا بتوانم به صورت حرفه ای بازی کنم. حتی با وجود مصدومیت و دوری از فوتبال، هیچ گاه از عشق ورزیدن به این ورزش دست نکشیدم.“

نیویورک رد بولز که از حضور تیه ری آنری سود می برد پیش قدم شد و فرصت تست در تمرینات را به وی داد.

آرزوی مت الایسون از دنیای مردگان بازگشت. مت الایسون می تواند اولین دانش آموز- ورزشکاری باشد که برای دوسال شغلی به جز ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کرد و سپس در ورزش حرفه ای شد. آیا الایسون می تواند در لیگ آمریکا تاریخ ساز شود؟ باید منتظر ماند و دید سرانجام این داستان مهیج چه می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:19 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 702
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1048
بازدید ماه : 1040
بازدید کل : 31411
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1