زلاتان: چرا به آرسنال ملحق نشدم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - در اواخر سال 2000، زلاتان ابراهیمویچ 20 ساله ملاقاتی با آرسن ونگر داشت تا از باشگاه مالیمو به آرسنال منتقل شود.

به گزارش دیلی میل و به نقل از گانرزتراست، مهاجم سوئدی اخیرا کتاب زندگی نامه خود را منتشر کرده است و در بخش هایی از آن در مورد دلایل عدم انتقال به آرسنال توضیح داده است.

"برای دیدن تمرینات آرسنال از نزدیک به زمین تمرینشان رفتیم. پاتریک ویرا، تیری هانری و دنیس برگکمپ را خارج از زمین دیدم. اما واقعا عالی ترین چیز این بود که به ملاقات آرسن ونگر می رفتم. وقتی وارد دفتر او شدیم احساس کردم یک پسر بچه هستم.

ونگر به من خیره شده بود و من می لرزیدم. به مانند این بود که وی سعی داشت مرا بررسی کند و یا قد قامت مرا ببیند. او مردی است که جنبه های روانی بازیکنانش را بررسی می کند تا ببیند آیا از نظر عاطفی پایدار هستند؟ این نوعی از رفتار است. او به مانند تمام مربیان بزرگ دقیق است و در ابتدا چیز زیادی نگفتم.

تنها در سکوت نشسته بودم و خجالت می کشیدم اما بعد از مدتی صبرم را از دست دادم. چیزی در مورد ونگر وجود داشت که مرا عصبی می کرد، او برای هر اتفاقی خیز بر می داشت و اغلب بیرون پنجره را بررسی می کرد. به نظر می رسید می خواست حواسش به همه چیز باشد و در تمام مدت در مورد یک چیز صحبت کرد. او گفت می توانی دوره ای آزمایشی را پیش ما داشته باشی، می توانی امتحان کنی.

مهم نیست چقدر می خواستم درست رفتار کنم، آن کلمات مرا عصبی کرد. گفتم یک جفت کفش به من بدهید، این دوره آزمایشی را سپری می کنم. درست همین حالا این کار را می کنم. سپس هاسی براگ (مدیر ورزشی باشگاه مالمو) حرفم را قطع کرد و گفت "بسه، بسه، به دوره آزمایشی نمی روی، به هیچ وجه" و البته می دانم او می خواست چه کند، اینکه بگوید یا شما به این بازیکن علاقه مند هستید و یا نه.

داشتن یک دوره آزمایشی شما را در موقعیت ضعف قرار می دهد. بنابراین ما گفتیم نه، متاسفیم آقای ونگر اما علاقه ای به این کار نداریم. هرچند مطمئنم این تصمیم درستی بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:53 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 323
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 669
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 31032
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1