بازی کثیف مطبوعات اسپانیا در توجیه انتقال اوزیل به آرسنال

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – در روزهای بعد از جدایی مسوت اوزیل، مطبوعات اسپانیایی به توجیه این انتقال پرداخته و عامل اصلی این جدایی را خود اوزیل دانسته اند. در این یادداشت به مطلبی اشاره خواهد شد، که بخش آلمانی سایت Eurosport در این رابطه منتشر کرده است.

اوزیل رفته، کریس رونالدو عصبانی و راموس ناراحت است، اما مطبوعات اسپانیایی در عملکردی هماهنگ که بیشتر به شوخی شبیه است، قصد در توجیه فروش اوزیل دارند.

گرت بیل آمد، اوزیل رفت و این انتقالات 100 و 50 میلیون یورویی، بی شک نقطه اوج انتقالات باهدف و بی هدف، در تابستان 2013 به حساب می آیند.

هر چه احساس شادی از حضور گرت بیل در برنابئو زیاد بود، اما احساس ناراحتی و یاس ناشی از جدایی مسوت اوزیل، در مادرید بیشتر و بزرگ تر بود. به طوری که کریس رونالدو، سرجیو راموس و حتی خوزه مورینیو و یوآخیم لوو، عصبانیت، ناراحتی، شگفتی و بهت خود را در مصاحبه های گوناگون از این انتقال بروز داده اند.

به چه دلیل می بایست بهترین سازنده گل دنیا، که قصد داشت فوتبال خود را در مادرید به پایان برساند، به یک بار به تیم دیگری واگذار گردد؟

فلورنتینو پرز که ید طولایی در خرید ستارگان دارد، به هر قیمتی خواهان به خدمت گرفتن گرت بیل بود، یک صحبت کوتاه با کارلو آنجلوتی و موافقت ضمنی او، کافی بود تا اوزیل قربانی این انتقال شود.

در هفته های گذشته اما اوزیل مطنئن بود که در مادرید ماندنی است، وی در مصاحبه ای گفته بود:"من در رئال ماندنی هستم، ولی احساس می کنم که سرمربی و سران باشگاه دیگر به من اعتماد ندارند."

در مراسم معارفه پر سر و صدای گرت بیل در برنابئو، پرز با اولین موج مخالفت های طرفداران رئال بر سر جدایی اوزیل مواجه شد،اما وی کوتاه نیامد و در عوض سعی کرد با کمک روزنامه ورزشی Marca، این انتقال را توجیه نموده و وجهه تخریب شده اش را بازسازی نماید.

این روزنامه پر تیراژ که پرز برای مقاصد خود از آن بهره می برد، از روز چهارشنبه سعی کرده است، با چاپ مقالات و یادداشت های متعدد و با دلایلی که بیستر به شوخی شبیه هستند، نقش خود اوزیل و پدرش مصطفی را در این انتقال برجسته تر نماید. 

بر اساس ادعای Marca، پدر اوزیل که مدیر برنامه های وی نیز می باشد، در آوریل امسال خواستار تمدید پیش از موعد قرارداد فرزندش با رئال تا سال 2019 بوده است، که این درخواست با مخالفت پرز مواجه شده است.

این مخالفت باعث عصبانیت مصطفی اوزیل شده و او از این تاریخ به بعد در گفتگوهای گوناگون، این طور القا کرده که باشگاه رئال دیگر مایل به ادامه همکاری با مسوت اوزیل نمی باشد.

Marca در این خصوص نوشت:"واکنش های پدر باعث شد تا اوزیل به این نتیجه برسد، که باشگاه رئال او را نمی خواهد."

این روزنامه در ادامه نوشته است:"اوزیل رئال مادرید را دوست داشت، اما نزدیکان وی باعث جدایی وی از مادرید شدند، هنوز او نمی داند که چه کرده است. در چند روز آینده وی متوجه خواهد شد، که چه اشتباهی مرتکب شده است. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم، ولی تصمیم پدر اوزیل می تواند، منجر به پایان زود هنگام پیشرفت مسوت اوزیل شود."

در جایی دیگر Marca مدعی شد:"اوزیل در راه تبدیل شدن به یک اسطوره بود، اما شاهد خواهیم بود، که سطح وی به چه میزان در تمرینات سطح پایین آرسنال، در زیر باران، افت خواهد کرد."

البته این روزنامه از کنار انتقادات بازیکنانی نظیر، رونالدو و راموس نیز به سادگی گذشته است:"این گونه تفسیرها هیچ گونه کمکی نمی کنند، ارزش باشگاه بسیار بیش از چند اظهار نظر ساده و انتقاد به فروش یک بازیکن است."

سران رئال نیز به هیچ وجه از جدایی اوزیل ناراحت نیستند،چون روزنامه Marca از آنها این طور نقل قول کرده است."ما بدون اوزیل نیز تیم فوق العاده ای داریم."

اما خود مسوت اوزیل بارها تاکید کرده که:"هنگامی که احساس کردم، باشگاه به من اعتمادی ندارد، مجبور بودم آنجا را ترک کنم، چون عدم اطمینان مرا ناراحت می کند."

با این توصیفات به نظر، صحبت های مسوت اوزیل بسیار قابل قبول تر و قابل باورتر از، ادعا های مطبوعات اسپانیایی می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 391
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 30754
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1