یکصدمین سالگرد بازی در هایبری

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - امروز شش سپتامبر، یک صدمین سالگرد اولین بازی آرسنال در ورزشگاه هایبوری است.

به گزارش Arsenal.com و به نقل از گانرزتراست، ششم سپتامبر 1913 یک روز مهم در تاریخ باشگاه آرسنال است، باشگاه اولین بازی خود را در ورزشگاه هایبوری انجام داد.

توپچی ها که آن زمان با نام وولویچ آرسنال شناخته می شدند، مدتی کوتاه بعد از نقل مکان به خانه جدید خود موفق شدند با نتیجه 2 - 1 لستر فاس را شکست دهند. از آنجا که یکصد سال آن دیدار می گذرد، گزارشی از آنچه در هایبوری اتفاق افتاد را می خوانید.

وولویچ آرسنال 2 - 1 لستر فاس

وولویچ آرسنال دومین دوره حضور خود در لیگ دسته دوم را آغاز کرد و لستر فاس نخستین مهمان هایبوری بود.

بازی به خودی خود پرشور و حرارت بود و اگرچه آرسنال اکثر حملات ابتدایی را انجام داد، اما شاید توپچی ها کمی خوش شانس بودند که در پایان نیمه اول کار را به تساوی کشاندند.

لستر فاس بازی ترکیبی بهتری را به نمایش گذاشت و بعد از گذشت 20 دقیقه موفق به گلزنی شد. بنفیلد بعد از حرکت خوب دوگلاس و میلز، یا یک شوت عالی لستر را پیش انداخت. گل تساوی پیش از پایان نیمه به ثمر رسید، روی کرنری که توسط وینسیپ به خوبی ارسال شد، جوبی با ضربه سر دروازه را گشود. اما در اواسط نیمه دوم او ضربه ای را در مرکز کمر خود دریافت کرد. آسیب وی جدی به نظر می رسید. جوبی توسط یک برانکارد و با حضور آمبولانس و پزشکان از زمین بازی بیرون رفت و به یکی از مراکز اقامتی مجاور ورزشگاه منتقل شد. مصدومیت برای او به اندازه کافی جدی بود تا 4 دیدار بعدی تیم را از دست بدهد.

در نیمه دوم وقتی وینگر چپ آرسنال بیشتر خود را نشان داد، توپچی ها فوتبال بهتری را ارائه کردند و حریف خود را زیر فشار گذاشتند، حتی زمانی که 10نفره شدند. گل تساوی 12 دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رسید. مدافع لستر در داخل محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و دوین بدون اشتباه ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا حاضران در ورزشگاه را خوشحال کند.

آرسنال آن فرم خود را در بسیاری از دیدارهای آن فصل حفظ کرد و تقریبا در اولین تلاش خود برای بازگشت به لیگ یک موفق کار کرد اما در نهایت تصمیم گیری بر روی تفاضل گل بود و توپچی ها به جایگاه سومی قناعت کردند، 4 امتیاز پشت سر قهرمان نوتس کانتی و در امتیاز مشابه با تیم دوم لیگ یعنی بردفورد.

ترکیب دو تیم در آن دیدار:

Woolwich Arsenal: Lievesley, Shaw, Fidler, Grant, Sands, McKinnon, Greenaway, Hardinge, Jobey, Devine, Winship.

Leicester Fosse: R.G. Brebner, Clay, Currie, D.S. McWhirter, Harrold, Burton, Douglas, Mills, Sparrow, Benfield, Waterall.

گلزنان آن دیدار:
آرسنال: جوبی (45) - دوین (78 از روی نقطه پنالتی)
لستر فاس: بنفیلد (20)

جمعیت حاضر در ورزشگاه: 20.000 نفر
داور مسابقه: J.H. Pearson


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:14 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 752
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1098
بازدید ماه : 1090
بازدید کل : 31461
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1