آدان: مورینیو فاقد انسجام است؛ آنها در مورد خرید لوپز هیچ توضیحی به من ندادند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- دروزاه بان سابق رئال مادرید روز پنجشنبه به تلویزیون اسپانیا گفت: "ذوست داشتم در مورد اینکه چرا دیگو لوپز را به خدمت گرفتند، به من توضیحی بدهند."

آدان که این هفته قراردادش با رئال مادرید را لغو کرد، به La Sexta گفت که فکر اینکه مادرید به دنبال دروازه بان دیگری باشد را نمی کرده است.

خروج از مادرید: "به هر حال کمی احساس ناراحتی می کنم، چرا که باشگاهی را ترک کردم که بیشتر عمرم را به آنجا تعلق داشتم. فراز و نشیب زیادی داشتم و از این رو لحظات سختی تجربه کردم."

بازی معروف با مالاگا: "مربی 2 روز قبل بازی به من گفت برای اینکه از نظر ذهنی آماده شوم، به من فرصت بازی خواهد داد. برای من جای تعجب داشت که بهترین دروازه بان دنیا را روی نیمکت ببینم؛ اما این فرصتی برای من بود."

مطبوعات: "آنها اطمینان دادند، بازیکنی که شایستگی خود برای بازی کردن را به خوبی نشان دهد، نباید بازی کند! انکار اینکه بازی کردن من، یک فرصت بود، بی احترامی به من بود."

مورینیو: "نخواهم گفت که احساس خیانت کردم، اما او به همه نشان داد که فاقد انسجام است!"

مطلع شدن از خرید دیگو لوپز: "من برای جلسه تمرینی صبح به والدبباس رسیدم و هیچکس در این مورد چیزی به من نگفت. من در مورد این انتقال عصر آن روز و بعد از خواندن روزنامه ها مطلع شدم. این برای من اصلاً نرمال به نظر نمی رسید. فکر می کنم حداقل شایسته کمی توضیح در این باره بوده باشم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:39 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 513
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 859
بازدید ماه : 851
بازدید کل : 31222
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1