رئال مادرید به رونالدو اطلاع داده است که همچنان گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - رئال مادرید به کریستیانو رونالدو گفته است که بر عکس شایعات روزنامه ها، گرث بیل را با قیمت ۹۱ میلیون یورو خریده است و وی همچنان با ۹۶ میلیون یورو گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال است. باشگاه خواسته است از حاشیه‌های احتمالی‌ جلوگیری کند.

 به گزارش AS، پس از ماه‌ها مذاکرات، پرز و رونالدو به توافقات اولیه رسیده اند. در حال حاضر این مذاکرات در مراحل نهایی‌ است و باشگاه هیچ بهانه‌ای را برای جلوگیری از این کار قبول نمی‌‌کند. به همین دلیل باشگاه خواسته از رونالدو دفاع کند و وی همچنان گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال باشد. فلورنتینو پرز می‌‌خواهد با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های این بازیکن و خود رونالدو به خوبی‌ برخورد کند و به همین دلیل به وی اعلام کرده اند که حتی با آمدن بیل، وی همچنان در صدر لیست خرید‌های مادرید است. در مورد دستمزد بیل هم رسانه‌‌های انگلستان روی رقم ۱۰ میلیون یورو تاکید می‌‌کنند اما رئال مدعی شده است که دستمزد وی ۷ میلیون یورو است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:40 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 199
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 545
بازدید ماه : 537
بازدید کل : 30908
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1