هامان: لیورپول می تواند در جمع چهار تیم برتر جزیره قرار گیرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری – لیورپولی ها سوارز را حفظ کردند و با چند خرید خوب وارد فصل جدید رقابت های لیگ برتر جزیره شدند و هامان معتقد است آنها می توانند در جمع چهار تیم برتر جزیره قرار گیرند.

 

به گزارش سایت انگلیسی گل، دیتمار هامان هافبک آلمانی سابق  لیورپول معتقد است لیورپول در تابستان موفق عمل کرده و حالا کاندیدای حضور در بین چهار تیم برتر جزیره است. آنها در روز آخر نقل و انتقالات ساخو و یوری را هم جذب کردند و موزس را هم از چلسی قرض گرفتند. راجرز پیش از این، آسپاس، آلبرتو، مینیوله و سیسوکو را هم به خدمت گرفته بود. به علاوه حفظ لوییز سوارز، مهاجم گلزن تیم که قصد ترک آنفیلد را داشت باعث شده لیورپول با ترکیبی ایده آل وارد فصل جدید شود.

 

هامان در این باره گفت: "سال گذشته آنها شروع بدی داشتند اما امسال همه چیز فوق العاده بوده و حتی تا به حال گلی وارد دروازه شان نشده است. وقتی سوارز برگردد تعداد گل های زده آنها هم بیشتر خواهد شد. اگر خط دفاعی لیورپول همین قدر عالی ادامه دهد کاملا منطقی است پیش بینی کنیم آنها در جمع چهار تیم برتر انگلیس قرار خواهند گرفت."

 

وی در نهایت افزود: ‌"اشکرتل در خط دفاع به خوبی وظایف خود را انجام می دهد و در خط هافبک هم باید جرارد و لوکاس را حفظ کرد چون نقش مهمی برای تیم ایفا می کنند. به نظرم راجرز باعث پیشرفت فنی بازیکنان شده و اگر آنها همین روند را ادامه دهند اصلا بعید نیست در 5-4 سال آینده به مدعی قهرمانی تبدیل شوند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:29 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 347
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 693
بازدید ماه : 685
بازدید کل : 31056
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1