کلوپ خرید بیل با این قیمت را دیوانگی می‌‌داند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- کلوپ به روزنامه بیلد می‌‌گوید علی‌ رغم اینکه مسائل مالی‌ کلید اصلی‌ این انتقال نیست اما باز هم قیمت بالای‌ این بازیکن روی مسائل اقتصادی باشگاه تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و شاید سبب ایجاد مشکلات مالی‌ در باشگاه می‌‌شود:" مهم است که بدانیم بازیکن چقدر قیمت دارد. سوالات بعدی این است که آیا واقعاً وی را می‌‌خواهیم و آیا ما می‌‌توانیم این پول را فراهم کنیم."

 کلوپ که با چهار پیروزی متوالی‌ بر صدر بوندسلیگا تکیه زده است می‌‌گوید که بازار نقل و انتقالات تابستانی "دیوانه وار" بوده است اما تاکید می‌‌کند که خوب است که این پول در چرخه فوتبال خرج می‌‌شود. وی همچنین انتقال ۵۰ میلیون یورویی اوزیل به آرسنال را هم "شکاف" در رئال مادرید می‌‌داند. با این حال کلوپ آنچنان نگران شرایط باشگاه‌های آلمانی‌ در مرحله گروهی چمپیزلیگ نیست و احتمال صعود آنها را زیاد می‌‌داند. دورتمند با آرسنال، ناپولی و مارسی هم گروه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:30 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 472
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 30835
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1