گالیانی: میلان باشگاه تنبل‌ها نیست!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - آدریانو گالیانی مدیر باشگاه آث میلان می‌‌گوید که کاکا به باشگاهی از " تنبل ها" نپیوسته است و روسونری همچنان باشگاه شماره ۱ ایتالیا باقی‌ خواهند ماند. شاید یوونتوس در چند سال اخیر لیگ ایتالیا را ببرد اما گالیانی ۶۹ ساله اعتقاد دارد که آمار نشان می‌‌دهد سن سیرو همچنان از نظر افتخار در رده اول است.

 به گزارش فوتبال ایتالیا، گالیانی می‌‌گوید:" ما بهترین باشگاه ایتالیا در چمپیونزلیگ هستیم. تنها به رده ما در یوفا نگاه کنید. میلان در میان باشگاه‌های ایتالیایی حاضر در مرحله گروهی، بیشترین امتیازات را در چمپیونزلیگ به دست آورده است. ۳۷۸ امتیاز که از ۳۵۸ امتیاز یووه و ۳۵۴ امتیاز اینتر بیشتر است. این داستان‌هایی‌ که در مورد ما می‌‌گویند را دوست ندارم. ما ۳ سال پیش اسکودتو را بردیم. ما در دو سال گذشته تا ماه آوریل در صدر بودیم و سال گذشته هم سوم شدیم. گذشته و حال باشگاه میلان پر از افتخار و غرور است. ریکی( اشاره به کاکا)، اینها را به تو می‌‌گویم که بفهمی به باشگاه تنبل‌ها نیامده ای."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:31 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 322
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 668
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 31031
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1