رئیس باشگاه سویا: لیگ اسکاتلند از اسپانیا رقابتی تر است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - خوزه ماریا دل نیدو رئیس باشگاه سویا بار دیگر به عادلانه نبودن تقسیم پول حق پخش تلویزیونی در لالیگا اعتراض کرد. در حال حاضر باشگاه‌های اسپانیایی بسته پیشنهادی ارائه کردند که رئال مادرید و بارسلونا ۵۰ % از این حق را در اختیار داشته باشند. دل نیدو بار دیگر به نا عادلانه بودن پول‌های که این دو باشگاه بزرگ از حق پخش می‌‌گیرند، اعتراض کرد.

 به گزارش فوتبال اسپانیا، دل نیدو می‌‌گوید:" لیگ اسکاتلند از لیگ اسپانیا رقابتی تر است. تیم‌های اول و دوم لیگ ۴۰ امتیاز از تیم‌های سوم و چهارم که به اروپا می‌‌روند، بیشتر کسب می‌‌کنند. این دو تیم ۷۰ امتیاز از تیم‌های آخر جدول بیشتر به دست می‌‌آورند. اولین چیزی که من امیدوارم اتفاق بیفتد، تصحیح توزیع پول حق پخش تلویزیونی است. امیدواریم که پخش این پول عادلانه صورت بگیرد. آیا شرایط باشگاهی که بودجه‌ای ۳۰ میلیون یورویی دارد، زمانی‌ که ۱۵ میلیون یورو دیگر به عنوان حق پخش به آن داده می‌‌شود، تغییری نخواهد کرد؟نه. بازی‌ها رقابتی تر خواهد بود. این به تیم‌های دیگر در رقابت‌ها کمک می‌‌کند. لیگ‌های اروپایی به هم نزدیک تر هستند به خاطر اینکه حق پخش عادلانه میان باشگاه‌ها  توزیع می‌‌شود. به انگلستان، فرانسه و یا ایتالیا نگاه کنید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:33 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 342
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 688
بازدید ماه : 680
بازدید کل : 31051
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1