کورتوا می‌‌گوید که بازگشت به چلسی ریسک بزرگی‌ محسوب می‌‌شده است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - تیبو کورتوا دروازه بان اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی از چلسی به این باشگاه پیوسته است، توضیح می‌‌دهد که چرا برای سومین فصل متوالی‌ به عنوان یار قرضی در خدمت تیم مادریدی است. این دروازه بان ۲۱ ساله ویسنته کالدرون را به لندن ترجیح داده است. وی می‌‌گوید رقابت با پتر چک برای وی یک ریسک محسوب می‌‌شده است که وی آن را نپذیرفته است.

 به گزارش فوتبال اسپانیا، کورتوا به خبرنگاران می‌‌گوید: "باشگاه و خوزه مورینیو برای این فصل من را می‌‌خواستند و حتی به من پیشنهاد دادند به یک باشگاه لیگ برتری بپیوندم اما من آنچنان علاقه‌ای به این کار نداشتم. در مادرید احساس خوبی‌ دیدم و می‌‌خواهم در چمپیونزلیگ بازی کنم. من ترسی‌ از رقابت با چک یا هیچ دروازه بان دیگری ندارم و به کیفیت بازی خود آگاه هستم اما می‌‌دانم که مورینیو تیم را تنها به خاطر لیاقت‌های فنی‌ آنها بازی نمی‌‌دهد. به عنوان مثال وی کاسیاس را روی نیمکت نشاند چون فکر می‌‌کرد دیگو لوپز بهتر است."

وی ادامه می‌‌دهد: "رفتن به چلسی ۵۰/۵۰ بود. احتمال داشت به آنجا بروم به خوبی‌ هم تمرین کنم اما به اندازه کافی‌ بازی نکنم. شاید من جایگاه خود در تیم ملی‌ را هم از دست می‌‌دادم. برای جام جهانی‌ این یک ریسک بزرگ بود. سال آینده؟ فصل آینده ریسک بیشتری را می‌‌پذیرم اما در حال حاضر این مهم است که به عنوان یک یار جوان در بالاترین سطح باشم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:36 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 435
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 781
بازدید ماه : 773
بازدید کل : 31144
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1