جرارد: مربیگری در لیورپول رویا من است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - کاپیتان لیورپول تصدیق کرد دوست دارد بعد از پایان دوران حرفه ای خود به مربیگری روی بیاورد و حضور در آنفیلد به عنوان سرمربی را رویای خود می داند.

به گزارش اسکای اسپورتس، این هافبک 33 ساله در همین تابستان قرارداد جدیدی را به امضاء رساند اما، برنامه بلند مدتی برای آینده خود در نظر دارد.

جرارد به مجله TwentyFour 7 گفت: "زمانی که شما به یک سن مشخصی مثل سن من می رسید، وقت آن مي رسد که به زندگی خود بعد از فوتبال فکر کنید. من ترجیح مي دهم سرمربی باشم تا مربی اما، اين می تواند تغییر کند."

او اضافه كرد: "مربیگری در لیورپول رویایی است که به حقیقت بدل می شود. مربیان برجسته زیادی آماده حضور در این پست هستند ام، اما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد."

جرارد يادي از دوست صميمی خود كرد: "به یاد دارم که جیمی کرگر هم این کار را یک رویا می دانست اما، تصمیم گرفت با رسانه ها کار کند. دیدن او در شبکه اسکای کمی عجیب است ولي، خوشحالم که این کار را انجام می دهد. او می تواند سرمربیگری در لیورپول را به من واگذار کند!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:34 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 464
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 810
بازدید ماه : 802
بازدید کل : 31173
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1