اسکار: در همین مدت کم هم می‌‌توان اثر مورینیو را روی تیم دید

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - اسکار ۲۱ ساله از شرایط چلسی می‌‌گوید. اسکار برزیلی که در اردو تیم ملی‌ حضور دارد از اثر خوزه مورینیو بر روی بازیکنان می‌‌گوید:" خیلی‌ خوب است که با مورینیو کار می‌‌کنیم. او یکی‌ از بهترین مربیان دنیا است."

 به گزارش اسکای اسپورت، این هافبک جوان ادامه می‌‌دهد:" دیده ایم که موفقیت‌های زیادی را با چلسی به ارمغان آورده است و من بسیار خوشحال هستم که فرصت کار با وی را دیدم. شما همین الان هم می‌‌توانید اثر وی را در این چند بازی اول ببینید و من امیدوارم که باشگاه به پیشرفت زیر نظر وی ادامه بدهد. به عنوان یک بازیکن زیر نظر وی پیشرفت می‌‌کنم."

اسکار راجع به کسب ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن می‌‌گوید:" اثر وی را روی بازیکنان می‌‌توان دید. بسیار روشن است که مربی‌ بزرگی‌ است. زیر نظر وی بسیار اعتماد به نفس بالاتری دارم و این فصل بسیار جاه طلب تر خواهیم بود. در حال حاضر از شرایط باشگاه بسیار خوشحالم هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:41 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 486
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 832
بازدید ماه : 824
بازدید کل : 31195
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1