آنتونی آدان، خوزه مورینیو را فردی متناقض خواند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی‌ از آنتونی آدان دروازه بان سابق رئال مادرید در مورد مورینیو سوال شد، وی را فردی" متناقض" نامید که احترامی برای کسی‌ قائل نیست.

 به گزارش مارکا، آدان می‌‌گوید:" وقتی‌ ایکر مصدوم شد، به من فرصت حضور در تیم داده نشد. آن هم زمانی‌ که من کاملا برای آن پست آماده بودم. فکر می‌‌کنم که به من بی‌ احترامی شد."

این دروازه بان که در روز آخر فصل نقل و انتقالات قراردادش را با رئال مادرید فسخ کرد می‌‌گوید که امیدوار است مورینیو در مورد این مساله، یک روز توضیح دهد. آدان پس از سال‌ها بازی در رده‌های مختلف رئال مادرید از این باشگاه جدا شد. فصلی که وی آن را بسیار دشوار توصیف می‌‌کند. یکی‌ از بد‌ترین خطرت وی روزی است که حتی با وجود آماده بودن کاسیاس، آدان در برابر مالاگا در درون دروازه ایستاد و رئال مادرید آن بازی را واگذار کرد.

آدان در مورد آن بازی می‌‌گوید:" مربی‌ تنها دو روز قبل به من اطلاع داد. برای من بسیار شگفت انگیز بود که بهترین دروازه بان دنیا روی نیمکت بنشیند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:25 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 657
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1003
بازدید ماه : 995
بازدید کل : 31366
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1