ادعای جنجالی آبیدال: در تمام مدت بیماری ام، بارسا هیچ حقوقی به من نداد!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- اریک آبیدال، بازیکن سابق تیم بارسلونا، که اکنون در تیم موناکو توپ می زند، فاش کرد که در تمام مدت غیبت اش به علت بیماری، باشگاه کاتالانی هیچ پولی به او پرداخت نکرده است.

او که در سال 2011 به مبتلا به سرطان کبد شده بود، سپس این مدافع در آوریل 2012 تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت که این عمل او را یک سال از میادین دور نگه داشت.

آبیدال که در ابتدای تابستان با اتمام قراردادش با بارسا، به موناکو پیوست، به L’Équipe گفت:

"درک اینکه در آخرین کنفرانس مطبوعاتی من، بارسلونا چه چیزهایی گفت، واقعاً سخت است. جدایی من به خاطر مسئله مالی نبود: روشن ترین دلیل این است که در تمام ماه هایی که من بیمار بودم، باشگاه هیچ مبلغی به من پرداخت نکرد."

این مدافع سپس اعتراف کرد که قبول تصمیم باشگاه مبنی بر عدم تمدید قرارداد او، برایش سخت بوده است.

"زمانی که قرارداد به پایان می رسد، 2 گزینه وجود دارد: یا تمدید می شود یا نمی شود. من برای هر دو گزینه آماده بودم، اما قبول کردن اینکه قراردادم تمدید نخواهد شد، برایم سخت بود."

آبیدال ادامه داد: "با این حال، من خوش شانسم که از اعتماد مربی و رئیس باشگاه موناکو برخوردارم. همه چیز خوب پیش می رود؛ هرچند دوره های از زندگی ام وجود داشت که در مورد ادامه دوران ورزشی ام شک داشتم. ماجراجویی من در بارسلونا به پایان رسیده است و خوشحالم که  ماجرای دیگری را در موناکو آغاز کرده ام."

سپس این مدافع اذعان کرد که اگر پپ گواردیولا کماکان مربی بارسلونا باقی می ماند، همه چیز می توانست برای او متفاوت رقم بخورد:

"البته که با پپ، وضعیت متفاوت می بود. گواردیولا کسی بود که واقعاً قدردان من بود و من همیشه با او در تماس بودم. او مربی بزرگی است؛ او به من فرصتی را که لازم داشتم، می داد. اگر او در بارسلونا می ماند، شاید من هم در آنجا ادامه می دادم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:28 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 539
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 885
بازدید ماه : 877
بازدید کل : 31248
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1