پنج انتقال هیجان انگیز که ممکن است در این تابستان اتفاق بیفتند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 2- روملو لوکاکو به مالاگا:

لوکاکو مهاجم آتیه دار بلژیکی احتمال دارد به لالیگا و تیم مالاگا بپیوندد. این تیم در فصل نقل وانتقالات ستارگانی نظیر ایسکو و ساویولا را از دست داد و حال برای پر کردن جای خالی آنها به احتمال این ملی پوش بلژیکی را به خدمت خواهد گرفت.

 

3- گرت بیل به رئال مادرید:

مادریدی ها چندین ماه است در تلاش هستند تا این ستاره ولزی را به خدمت گیرند و به نظر می رسد که سرانجام سران تاتنهام راضی به جدایی بیل شده باشند. سران مادریدی می بایست برای این انتقال بیش از صد میلیون یورو هزینه کنند. با این مبلغ گزاف سران تاتنهام نیز خواهند توانست جای خالی گرت بیل را به خوبی پر کنند.

 

4- جدایی ایکر کاسیاس از رئال مادرید:

با وجود اینکه دشمن کاسیاس، ژوزه مورینیو دیگر سرمربی رئال نیست، اما کاسیاس همچنان نیمکت نشین است و به نظر می رسد که کارلو آنجلوتی سر مربی جدید رئال نیز بیشتر تمایل دارد تا از دیه گو لوپز در درون دروازه رئال استفاده نماید. با شرایط جدید به نظر می رسد که کاسیاس نیز به فکر جدایی از رئال مادرید افتاده باشد و پیشنهادهای جذابی نیز از منچستر یونایتد و بارسلونا دریافت کرده باشد.

 

5- لوکاس پودولسکی به شالکه 04:

بعد از مصدومیت کلاوس یان هونتلار و غیبت طولانی مدت وی از میادین، به نظر می رسد سران شالکه برای جانشینی هونتلار، پودولسکی را مد نظر قرار داده اند و مذاکرات اولیه را نیز با وی انجام داده اند. تاکنون هیچ یک از طرفین واکنشی به این شایعات نشان نداده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:4 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 546
بازدید ماه : 538
بازدید کل : 30909
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1