ده روسی: در جام جهانی هر اتفاقی می تواند رخ دهد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– دانیله ده روسی پس از صعود آتزوری به برزیل معتقد است در جام جهانی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، ضربه سر جورجیو کیه لینی و پنالتی سوپر ماریو در برابر تک گل کوژاک کافی بود تا شاگردان پراندلی در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های مقدماتی، راهی برزیل شوند.

در این بین هافبک جالوروسی و البته مدافع آتزوری در گفتگو با Rai Sport گفت: "ما در یک گروه سخت قرار داشتیم و صعوداز این گروه آن هم در این فاصله زمانی کار آسانی نبود. بعد از دریافت گل، ما سیستم تیم را تغییر دادیم و من دوباره به خط هافبک برگشتم، که خوشبختانه این تغییر موثر بود.

"تیم ما متشکل شده است از کلیه بازیکنان توانا با قابلیت های فنی و روحی مختلف که تشنه پیروزی هستند و همین ما را منحصر به فرد کرده است."

ده روسی ادامه می دهد: "ما این را در طی دو سال گذشته نشان داده ایم. ما برابر برزیل (در جام کنفدراسیون ها) بازی پایا پایی را انجام دادیم و علی رغم شکست برابر آرژانتین، با ترکیبی از بازیکنان جوانمان، مقابل آنها مستحق باخت نبودیم و در یورو 2012 به فینال رسیدیم و تنها یک شکست آن هم در برابر بهترین تیم جهان ما را از قهرمانی دور کرد.

"و قبل تر، در جام جهانی 2006 آلمان ثابت کردیم که قوی ترین تیم روی کاغذ همیشه پیروز نخواهد بود و ما و البته فرانسه در برابر بهترین های جام خیلی خوب رقابت کردیم."

ده روسی در پایان درباره جام جهانی برزیل می گوید: "اگر ما در یک گروه ایده آل قرار بگیریم، آن وقت همه چیز ممکن خواهد بود."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 531
بازدید ماه : 523
بازدید کل : 30894
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1